Afvallen!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Lentesis View Post
    Wat is dit nou voor een bagger schema kerel?
    Een schema voor een vrouw van 65kg, kerel.
    189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
    Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Elisamaria View Post
      Top dankjewel! Verwachten helemaal niet dat je het ook in excel zou zetten hoor! Maar nu heb ik een iets beter beeld van hoe het moet. Maar nog wel een vraagje, eet ik nu niet veel te veel koolhydraten? Want nu zitten er in het brood toch zoveel dat ik er heel erg overheen ga?
      Met dat schema ben jij al een heel end op weg geholpen. Wat jij nu het beste kunt doen is om het juist wel in een excel in te voeren. Hier op het forum is een hele makkelijke excel te vinden hiervoor. Als je eenmaal dit schema hebt ingevoerd kan je makkelijk dingetjes wijzigen en zien wat er dan gebeurt met koolhydraten, vetten, eiwitten en kcal.

Of het schema slecht is of niet kan ik zo niet beoordelen. Maar ik vind de tijdsindeling wel vreemd: tussen 11AM en 6PM zit er geen vast voedsel. Ik zou dat zelf erg onplezierig vinden.
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
        Met dat schema ben jij al een heel end op weg geholpen. Wat jij nu het beste kunt doen is om het juist wel in een excel in te voeren. Hier op het forum is een hele makkelijke excel te vinden hiervoor. Als je eenmaal dit schema hebt ingevoerd kan je makkelijk dingetjes wijzigen en zien wat er dan gebeurt met koolhydraten, vetten, eiwitten en kcal.

Of het schema slecht is of niet kan ik zo niet beoordelen. Maar ik vind de tijdsindeling wel vreemd: tussen 11AM en 6PM zit er geen vast voedsel. Ik zou dat zelf erg onplezierig vinden.
        Meal van 11 kan ook naar 12, hangt er een beetje vanaf, als je om 9 uur opstaat, is 12u prima, maar als je om 7 uur opstaat moet het om 11u.

Ze geeft trouwens wel aan dat ze last heeft van volle maag met trainen, dit voorkom je met dit schema.

In excel invullen inderdaad! kan HIER
        189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
        Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Bedankt allemaal! Heb nu een aangepast schema gekregen van.. en ik ga hem in Excel zetten en dan hopen op resultaten J

Comment

.. is martin

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X