Eiwitrijk dieet + Full workout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eiwitrijk dieet + Full workout

Hallo! Ik ben pas nieuw op het forum en wil me even voorstellen!

Ben 17 jaar oud en 1,78 cm lang en weeg rond de 96 kilo, wil graag van al dat overtolligvet af.. het belemmert me vaak. Wil zeker rond de 20 kilo afvallen als het kan met pure wilskracht en motivatie! Was van plan om een dr.frank eiwit-dieet met 0,8,-1,2 gr eiwit per lichaamskilo, 20/30 khd per dag te eten. En dat combineren met een 3/4 daags fitness-schema dat 40-45 min spiertraining inhoudt en daarna 15-20 min cardio. Is dat een goeie combinatie? En zijn voedingssupplementen zoals Omega 3 handig bij het dieet en whey shakes? Want ik weet niet wat ik voor en na het trainen moet eten en drinken.. Dankje voor de hulp!

http://forum.bodynet.nl/algemeen/333...er-sticky.html

Comment

Welkom

Met een eiwitrijk dieet en een fullbody-workout zul je inderdaad afvallen, maar niet helemaal zoals je nu in gedachten hebt
      Je fitnessplannen klinken prima, maar ik zou geen Dr. Frank adviseren. Dat is namelijk een dieet met te weinig calorieën en te veel verzadigde vetten. Maak liever een goed voedingsschema. Hoe je dat doet lees je in dit topic. Met die tips kun je snel en gemakkelijk een voedingsschema samenstellen dat helemaal aangepast is aan jouw behoeften.
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
        Welkom

Met een eiwitrijk dieet en een fullbody-workout zul je inderdaad afvallen, maar niet helemaal zoals je nu in gedachten hebt
        Je fitnessplannen klinken prima, maar ik zou geen Dr. Frank adviseren. Dat is namelijk een dieet met te weinig calorieën en te veel verzadigde vetten. Maak liever een goed voedingsschema. Hoe je dat doet lees je in dit topic. Met die tips kun je snel en gemakkelijk een voedingsschema samenstellen dat helemaal aangepast is aan jouw behoeften.
        Oh oke bedankt voor de tip! Maar mijn schema zal er ongeveer zo uitzien.

Ontbijt: 2 eieren met een stuk kcal arm brood of whey shake
        Rond 10:00: 2 stukken tomaat met mozarella
        Rond 12:30: 125 gram tonijn met groente
        Rond 15:00: 100 gram kwark eventueel met een plakje kaas
        Avondeten: 150 gram vis of kipfilet met groenten

En na het trainen een shake?

Is dat al een beetje redelijk

Comment

Originally posted by LegacyMinotaur View Post

Nee, dat is absoluut niet redelijk. Je kunt het beste even goed gaan inlezen in het gedeelte voeding van dat topic. Dan weet je precies wat ik bedoel
          Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by LegacyMinotaur View Post

sowieso veel te weinig. En kaas is niet logisch in een dieet vind ik
            Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
            Doel eind 2015: 100kg
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X