Ik ben een starter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Azizb View Post
    Ik ben bij de diƫtiste geweest en we zijn uitgekomen op een behoefte van 2200 kcal per dag.
    en heb een overzicht gekregen met wat goed is en wat niet.
    Ik ga me hier ook aanhouden en doe dit sinds maandag nu en moet zeggen dat het aardig te doen is. Ik kom soms alleen niet aan die 2200 kcal maar gemiddeld rond de 1800. Ik moet vooral gaan letten op mijn inkoopbeleid dus ipv smeerkaas te kopen moet ik 20+ kopen.
    Ik hou jullie op de hoogte van de vootgang (tenminste als daar behoefte aan is )
    Aziz
    1800 kcals lijkt me veel te weinig, zou je misschien eens kunnen posten waar je op uit bent gekomen met je dietiste?
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
      1800 kcals lijkt me veel te weinig, zou je misschien eens kunnen posten waar je op uit bent gekomen met je dietiste?
      Ik heb een van de vele rekenhulpjes gebruilkt en ben toen op 2200 kcal gekomen en heb dit besproken met haar en de dietiste gaf aan dat dit prima is.

Gedurende de dag kom ik aan gemiddeld tussen de1800-1900 kcal mijn lichaam vraag niet naar meer.

dit is ongeveer mijn eetpatroon

Ochtend: 2x snee brood met smeerkaas 20+ en soms een kommetje magere yogurt.
      bekertje koffie met creamer geen suiker

Luch: 2 a 3 snee brood met of smeerkaas 20+ of halva jam wederom een koffie of groene thee

tussendoortje (verspeid over de dag)
      appel
      2x mandarijn
      2 sneetjes ontbijtkoek
      Groene thee

avondeten:
      afhankelijk wat de pot schaft:

vlees met groente en aardapels
      vis
      kip
      rijst
      pasta
      spinazie met aardappel

na het sporten

kom magere yogurt met soms wat fruit en soms niets

Comment

Daar kan nog heel wat aan verbeterd worden. Ik zou zeggen: verdiep je in het opstellen van een voedingsschema. Dat kan in het topic dat ik eerder hier genoemd heb.
        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X