voedingsschema vrouw

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingsschema vrouw

Hallo iedereen,

Ik ben sinds juni moeten stoppen met trainen wegens omstandigheden
    Maar ik kan er nu dus terug invliegen.
    Ik wil (zoals alle vrouwen) strakker worden en vooral vetmassa kwijtspelen. Ik wil mijn buikspieren tevoorschijn zien komen en moet dus van die lelijke laag vet af. Ik heb ongeveer 28% vet, ben 1m82 en weeg 68kg.(ben 31 jarige mama). Sinds mijn zwangerschap is mijn buik nooit meer dezelfde geworden helaas. Maar ik denk dat ik het toch moet kunnen verbeteren.
    Ik heb een beetje opzoekwerk verricht ivm voeding, en heb een schema opgesteld. Mijn training bestaat uit veel HIIT sessies, en beetje krachttraining.
    Een vast schema heb ik nog niet, ben het allemaal nog een beetje aan het uitzoeken.
    Mijn voedingsschema kan vast en zeker beter dan ze nu is, dus hoor ik graag jullie mening/bevindingen.. Ik heb een zittend beroep, dus probeer ik niet al te veel koolhydraten te eten.

Schema:

6u30: 1 glas vers sinaasappelsap+citroen, 2 plakjes gerookte zalm, 1 eiwitshake

9u30: brinta + halfvolle melk

12u30: verse groentesoep, 2 sneetjes bruin brood met kippewit, banaan
    OF : volkoren rijst, tonijn, ananas, kerstomaatjes, banaan

13u : KT + HIIT 45 minuten

14u : 2 hardgekookte eitjes
    OF : kwark
    OF : eiwitshake

16u : makreelfilet, of een sneetje bruin brood met kippewit

19u : vis, kip of vlees met verse groenten. Geen koolhydraten.

21u : indien ik een hongertje heb, eet ik nog wat kwark.

Ik drink 1,5 liter water per dag, en ga om de week s'ochtends op nuchtere maag hardlopen (de ene week heb ik mijn zoontje en kan ik niet, de andere week wel).
    Op dit moment train ik maandag met cardio (HIIT), dinsdag KT, woensdag cardio, enz..
    Celebrate what you've accomplished, but raise the bar a little higher each time you succeed

Ik mag er dus van uitgaan dat mijn schema perfect is. Aangezien niemand reageert..
    Celebrate what you've accomplished, but raise the bar a little higher each time you succeed

Comment

Probeer je voeding in een excel bestand te zetten zodat de k/e/v verhoudig te zien is en je totale kcal. Dan kunnen we pas echt advies geven, die gerookte zalm bij je ontbijt snap ik niet. Liever eiwitten en carbs bij het ontbijt, na je training eiwitshake en daarna een volledige maaltijd.

En je sport wel erg veel zie ik, misschien gewoon op onderhoud eten ?

Succes

Comment

probeer alleen koolydraten te eten rond je training en ontbijt.
        dus neem in iedergeval de brinta van 9:30 als ontbijt.

eet geen eiwit maar hele eieren.
        en neem vers fruit inplaats van vruchtensap.

neem voor het slapen gaan altijd wat kwark om te zorgen voor voldoende eiwitten in de nacht om spieren te sparen en niet af te breken.

het best is je brood te vervangen door rijst of misschien zilvervliesrijstwafels.
        bereken je behoeftes want ik denk dat je te weinig eet als je veel sport.
        ook als je wilt afvallen moet je genoeg eten anders ga je alleen spieren afbreken en blijft je buikje zitten.

succes
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by Swekie View Post
          Probeer je voeding in een excel bestand te zetten zodat de k/e/v verhoudig te zien is en je totale kcal. Dan kunnen we pas echt advies geven, die gerookte zalm bij je ontbijt snap ik niet. Liever eiwitten en carbs bij het ontbijt, na je training eiwitshake en daarna een volledige maaltijd.

En je sport wel erg veel zie ik, misschien gewoon op onderhoud eten ?

Succes
          Oke, bedankt voor de feedback. Ik lust gewoon heel graag gerookte zalm en dacht dat die proteïnen wel goed waren. Als ik op onderhoud eet, ga ik niet veel afvallen/vet verbranden, of ben ik verkeerd? Want dat is nu net mijn doel...

Comment

Is het trouwens nog gelukt met die bikini in Turkije?
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
              Is het trouwens nog gelukt met die bikini in Turkije?
              Pic or it didn´t happen.

Probeer minstens 2 liter water per dag te drinken.

Comment

Het enige dat mij opvalt, is dat je een half uur na je lunch al gaat sporten. Ik zou echt alles er zo weer uitgooien bij een beetje stevige training, zeker met HIIT na KT. Maar dat zegt misschien meer over mij...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X