Hallo iedereen,
Ik ben sinds juni moeten stoppen met trainen wegens omstandigheden
Maar ik kan er nu dus terug invliegen.
Ik wil (zoals alle vrouwen) strakker worden en vooral vetmassa kwijtspelen. Ik wil mijn buikspieren tevoorschijn zien komen en moet dus van die lelijke laag vet af. Ik heb ongeveer 28% vet, ben 1m82 en weeg 68kg.(ben 31 jarige mama). Sinds mijn zwangerschap is mijn buik nooit meer dezelfde geworden helaas. Maar ik denk dat ik het toch moet kunnen verbeteren.
Ik heb een beetje opzoekwerk verricht ivm voeding, en heb een schema opgesteld. Mijn training bestaat uit veel HIIT sessies, en beetje krachttraining.
Een vast schema heb ik nog niet, ben het allemaal nog een beetje aan het uitzoeken.
Mijn voedingsschema kan vast en zeker beter dan ze nu is, dus hoor ik graag jullie mening/bevindingen.. Ik heb een zittend beroep, dus probeer ik niet al te veel koolhydraten te eten.
Schema:
6u30: 1 glas vers sinaasappelsap+citroen, 2 plakjes gerookte zalm, 1 eiwitshake
9u30: brinta + halfvolle melk
12u30: verse groentesoep, 2 sneetjes bruin brood met kippewit, banaan
OF : volkoren rijst, tonijn, ananas, kerstomaatjes, banaan
13u : KT + HIIT 45 minuten
14u : 2 hardgekookte eitjes
OF : kwark
OF : eiwitshake
16u : makreelfilet, of een sneetje bruin brood met kippewit
19u : vis, kip of vlees met verse groenten. Geen koolhydraten.
21u : indien ik een hongertje heb, eet ik nog wat kwark.
Ik drink 1,5 liter water per dag, en ga om de week s'ochtends op nuchtere maag hardlopen (de ene week heb ik mijn zoontje en kan ik niet, de andere week wel).
Op dit moment train ik maandag met cardio (HIIT), dinsdag KT, woensdag cardio, enz..
Ik ben sinds juni moeten stoppen met trainen wegens omstandigheden
Maar ik kan er nu dus terug invliegen.
Ik wil (zoals alle vrouwen) strakker worden en vooral vetmassa kwijtspelen. Ik wil mijn buikspieren tevoorschijn zien komen en moet dus van die lelijke laag vet af. Ik heb ongeveer 28% vet, ben 1m82 en weeg 68kg.(ben 31 jarige mama). Sinds mijn zwangerschap is mijn buik nooit meer dezelfde geworden helaas. Maar ik denk dat ik het toch moet kunnen verbeteren.
Ik heb een beetje opzoekwerk verricht ivm voeding, en heb een schema opgesteld. Mijn training bestaat uit veel HIIT sessies, en beetje krachttraining.
Een vast schema heb ik nog niet, ben het allemaal nog een beetje aan het uitzoeken.
Mijn voedingsschema kan vast en zeker beter dan ze nu is, dus hoor ik graag jullie mening/bevindingen.. Ik heb een zittend beroep, dus probeer ik niet al te veel koolhydraten te eten.
Schema:
6u30: 1 glas vers sinaasappelsap+citroen, 2 plakjes gerookte zalm, 1 eiwitshake
9u30: brinta + halfvolle melk
12u30: verse groentesoep, 2 sneetjes bruin brood met kippewit, banaan
OF : volkoren rijst, tonijn, ananas, kerstomaatjes, banaan
13u : KT + HIIT 45 minuten
14u : 2 hardgekookte eitjes
OF : kwark
OF : eiwitshake
16u : makreelfilet, of een sneetje bruin brood met kippewit
19u : vis, kip of vlees met verse groenten. Geen koolhydraten.
21u : indien ik een hongertje heb, eet ik nog wat kwark.
Ik drink 1,5 liter water per dag, en ga om de week s'ochtends op nuchtere maag hardlopen (de ene week heb ik mijn zoontje en kan ik niet, de andere week wel).
Op dit moment train ik maandag met cardio (HIIT), dinsdag KT, woensdag cardio, enz..
Comment