Help afslanken lukt niet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Help afslanken lukt niet

Hallo,
    ik train 3 keer in de week met dumbells sport ook nog eens 4x intensief
    en op een dag eet ik 2 stuks fruit ontbijt en avond eten en ik drink alleen maar water en melk MAAR IK RAAK GEEN VET KWIJT EN VAL NIET AF!!!!!HELP!!!!

ik zou als ik jou was even goed de stickies doorlezen.
    Waarschijnlijk eet je te weinig (in combinatie met teveel trainen) of eet je gewoon nog steeds te veel zonder dit door te hebben.
    Fear is the mind killer

Comment

ok thnx maar wat moet ik dan eten en drinken???

Comment

Originally posted by xweto View Post
        ok thnx maar wat moet ik dan eten en drinken???
        en is het slim als ik er nog 2x bij ga hardlopen???

Comment

en is het slim als ik er nog 2x bij ga hardlopen???

Ik denk dat het slim is als je even opschrijft wat je precies eet per dag en dat hier even plaatst.
          Gewoon echt alles neerzetten en niet jokken he.........dan kunnen we je gericht helpen.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
            Ik denk dat het slim is als je even opschrijft wat je precies eet per dag en dat hier even plaatst.
            Gewoon echt alles neerzetten en niet jokken he.........dan kunnen we je gericht helpen.
            sochtend een botherham in de middag 2 stuks fruit en soms nog een botherham erbij en dan avond eten wat ik dan eet varieerd maar ik eet nooit hele vette dingen en ga ook nooit wat afhalen

Comment

Ik zou 's morgens al dood neervallen als ik zo weinig at als jij...
              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

sochtend een botherham in de middag 2 stuks fruit en soms nog een botherham erbij en dan avond eten wat ik dan eet varieerd maar ik eet nooit hele vette dingen en ga ook nooit wat afhalen
                Mijn dochtertje van 4 jaar eet zowat 2 x meer dan wat jij eet.....
                Heb je de stickys al gelezen??, dan weet je dus precies wat je verkeerd doet....
                .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                There is no failure except in no longer trying

Comment

Nee toch? Je eet echt veel en veel te weinig, joh.
                  Ik denk dat je hele metabolisme naar zijn grootje is.
                  Werk aan de winkel voor je!
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Je lichaam is in een surivuval modus terecht gekomen, wil je daaruit komen dan stel ik voor dat je de zomersticky gaat lezen. Wat je daarna moet doen is meer eten en de juiste dingen blijven eten.

Comment

Ik denk dat je dat desnoods allemaal toch maar wel moest gaan doen....je eet veel te weinig nu.

Ga de komende tijd maar eerst op ongeveer 25 caloriën per kilo lichaamsgewicht zitten 2 weken lang en dan 2 weken op 30cal per kilo lichaamsgewicht en dan kunnen we verder kijken naar wat je lichaam daar mee doet.

Begin de dag met een ontbijt van brood of brinta en een paar eieren(hele eieren)
                      Een paar uurtjes later weer hetzelfde eten, paar uur later een bakje rijst met kip en groente en er mag lekker vet in zitten
                      Paar uur daarna mag je wat fruit eten en daarna weer een volwaardige maaltijd en in de avond ook nog wat eten.

Je zal binnen een paar dagen voelen dat je meer energie krijgt en je zal beter gaan afvallen(vet verbranden) en spiermassa aanzetten door je trainingen.

Ga even op zoek naar wat sticky's eventueel om wat voedingschema's te vergelijken en doe daar je voordeel mee.

Anyway, om goed vet te verbranden in combinatie met training, zal je voldoende moeten eten.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Xweto is gevlucht....jullie willen hem/haar allemaal vetmesten lijkt het wel
                        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                        There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                          Xweto is gevlucht....jullie willen hem/haar allemaal vetmesten lijkt het wel
                          misschien even naar de supermarkt inkopen doen na marnop zijn tips
                          BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Als Iemand me nou kan vertellen wat ik nou precies moet eten en drinken!!!!!!
                            Jullie zeggen allemaal wat anders!!!!!
                            Hou wel ff rekening mee dat ik pas 13 ben

Comment

Als Iemand me nou kan vertellen wat ik nou precies moet eten en drinken!!!!!!
                              Jullie zeggen allemaal wat anders!!!!!
                              Hou wel ff rekening mee dat ik pas 13 ben
                              Kijk dat verandert de zaak. Waarom denk je dat je te dik bent eigenlijk? Heeft de huisarts je dat gezegd?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X