Help afslanken lukt niet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by xweto View Post
    Als Iemand me nou kan vertellen wat ik nou precies moet eten en drinken!!!!!!
    Jullie zeggen allemaal wat anders!!!!!
    Hou wel ff rekening mee dat ik pas 13 ben

Het had handiger geweest als je gelijk je leeftijd had aangegeven.

Wat wij je aanbieden heeft betrekking op (jong) volwassenen en niet op kinderen van 13.
    Jij zal gewoon lekker moeten gaan buiten spelen, voetballen en wat dan ook en lekker met je dumbelltjes bezig blijven. Je zal zien dat alles goed komt.
    Je zal binnen nu en een paar jaar heel veel hormonen gaan aanmaken waardoor je lichaam heel erg gaat veranderen. Je krijgt binnenkort ook nog een nieuwe groeispurt, dus je wordt langer en lijk je weer een stuk dunner.

Al met al xweto, maak je er verder niet druk om.
    Ga gewoon lekker leven, sporten en veel bewegen en alles komt gewoon goed.
    Dus geen uuuuren binnen hangen op de bank voor TV, Xbox of WII en PC, maar lekker fietsen, voetballen en weet ik het wat.

groet en succes.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

denk dat vanaf hier het topic wel dicht kan....zal weinig/geen nuttige info komen vanaf hier.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
        Het had handiger geweest als je gelijk je leeftijd had aangegeven.

Wat wij je aanbieden heeft betrekking op (jong) volwassenen en niet op kinderen van 13.
        Jij zal gewoon lekker moeten gaan buiten spelen, voetballen en wat dan ook en lekker met je dumbelltjes bezig blijven. Je zal zien dat alles goed komt.
        Je zal binnen nu en een paar jaar heel veel hormonen gaan aanmaken waardoor je lichaam heel erg gaat veranderen. Je krijgt binnenkort ook nog een nieuwe groeispurt, dus je wordt langer en lijk je weer een stuk dunner.

Al met al xweto, maak je er verder niet druk om.
        Ga gewoon lekker leven, sporten en veel bewegen en alles komt gewoon goed.
        Dus geen uuuuren binnen hangen op de bank voor TV, Xbox of WII en PC, maar lekker fietsen, voetballen en weet ik het wat.

groet en succes.
        aah ik vroeg me al af wat er aan het gebeuren was met mijn lichaam toen ik 14 jaar oud werd
        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Voor zover ik weet weegt spierweefsel meer dan vet dus als mensen intensief sporten maar niet afvallen...dit zou een reden kunnen zijn

Comment

Jemig, waar onze 13-jarigen zich tegenwoordig mee bezig houden Toen ik 13 was hield ik me nog bezig met slechte actiefilms kijken, auto's wassen voor zakgeld en pogingen om boven de Thunderdome van mijn buurjongen uit te komen met Metallica.
            Wees toch eens niet zo geobsedeerd met uiterlijk, je bent nog volop in de groei en je lichaam ziet er over 5 jaar heel anders uit.
            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Stichys

Originally posted by okidoki71 View Post
              Mijn dochtertje van 4 jaar eet zowat 2 x meer dan wat jij eet.....
              Heb je de stickys al gelezen??, dan weet je dus precies wat je verkeerd doet....

Hey luitjes,

wat zijn stickys en waar kan ik die vinden om te lezen ???
              Greatz.

Comment

Originally posted by Sportertje View Post
                Hey luitjes,

wat zijn stickys en waar kan ik die vinden om te lezen ???
                Greatz.
                http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...rtvoeding.html

De topics met rode letters zijn de stickies.
                keep the focus going!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X