suiker en de vetverbranding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• suiker en de vetverbranding

Klopt het dat 1 keer suiker gegeten je vetverbranding 4 dagen stopgezet is?

Mijn dokter zei dit vorige week, heb gegoogled en in forums gezocht vindt hier zeer beperke info over, mss iemand van jullie?

alvsat bedankt
    Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Originally posted by tuner1346 View Post
    Klopt het dat 1 keer suiker gegeten je vetverbranding 4 dagen stopgezet is?

Mijn dokter zei dit vorige week, heb gegoogled en in forums gezocht vindt hier zeer beperke info over, mss iemand van jullie?

alvsat bedankt
    Dat zou betekenen dat je vetverbranding je hele leven stil zou staan, want je eet altijd wel wat suikers, dus nee denk dat er iets niet helemaal klopt.
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

wat?? hoe zou dat nu mogelijk zijn?? heb er nog nooit van gehoort maar mijn gezond verstand zegt me dat het maar gezever is... het klinkt gewoon zo onmogelijk.

U trollin'?
      While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Comment

denk dat je dit verkeert hebt begrepen
        Face your demons...........

Comment

je vetverbranding wordt er zeker nadelig van beinvloed. maar ik geloof niet dat dit 4 dagen aanhoud en al helemaal niet dat de vetverbranding helemaal stop gezet wordt, je vetverbranding wordt hooguit op een lager pitje gezet.
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
            denk dat je dit verkeert hebt begrepen
            nee nee helemaal niet, mijn moeder was erbij

Originally posted by Saint2D View Post
            wat?? hoe zou dat nu mogelijk zijn?? heb er nog nooit van gehoort maar mijn gezond verstand zegt me dat het maar gezever is... het klinkt gewoon zo onmogelijk.

U trollin'?
            ik wil mijn hand ervoor int vuursteken dit is geen troll

Originally posted by maar7en8 View Post
            je vetverbranding wordt er zeker nadelig van beinvloed. maar ik geloof niet dat dit 4 dagen aanhoud en al helemaal niet dat de vetverbranding helemaal stop gezet wordt, je vetverbranding wordt hooguit op een lager pitje gezet.
            kvroeg dit af omdat ik enorm veel zin heb in ee frachipan, maar als deze 4 dagen stopt :s
            Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

je mag echt wel eens een franchipan eten hoor... je lichaam heeft tog sowieso een minimum hoeveelheid suiker nodig?

Comment

ik zou echt meteen een andere huisarts gaan zoeken als hij ook van die kul gaat roepen als er echt iets mis is ga je gewoon DOOD man
                Face your demons...........

Comment

Kevin maakt altijd van een mug een olifant...
                  Hij is namelijk goed in overdrijven evenals de persoon wie je dit heeft wijsgemaakt.
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

Bij het eten van suikers, met name enkelvoudige suikers in grote hoeveelheden, zorgt voor een snelle stijging van het bloedsuikergehalte. Om het bloedsuikergehalte terug te brengen naar een normale waarde maakt het lichaam insuline aan. Insuline zorgt ervoor dat glucose vanuit het bloed de spiercellen in kan. Daarnaast zorgt insuline ervoor dat de vetopslag word gestimuleerd en de vetverbranding word geremd.

Dit is een proces dat enkele uren aanhoudt, maar in stand gehouden kan worden door constant suikers te eten (of te drinken).

Comment

Nee. Want dan zou je zelfs geen vet verliezen als je 24/7 zou vasten, en alleen een béétje suikerwater zou drinken (om maar een idioot voorbeeld te geven)

Originally posted by erik1982 View Post
                      Bij het eten van suikers, met name enkelvoudige suikers in grote hoeveelheden, zorgt voor een snelle stijging van het bloedsuikergehalte. Om het bloedsuikergehalte terug te brengen naar een normale waarde maakt het lichaam insuline aan. Insuline zorgt ervoor dat glucose vanuit het bloed de spiercellen in kan. Daarnaast zorgt insuline ervoor dat de vetopslag word gestimuleerd en de vetverbranding word geremd.

Dit is een proces dat enkele uren aanhoudt, maar in stand gehouden kan worden door constant suikers te eten (of te drinken).
                      Om het makkelijker te maken... ik las een keer dat insuline vergeleken werd met een demente oma. Zon eentje die alles wil sparen, maar niet meer weet wat ze spaart (dus vetmassa of spiermassa)

Originally posted by Saint2D View Post
                      je lichaam heeft tog sowieso een minimum hoeveelheid suiker nodig?
                      Bedoel je niet koolhydraten? Ik zou niet weten waarvoor je suikers dringend nodig hebt?

Originally posted by Wilcodemug View Post
                      Dat zou betekenen dat je vetverbranding je hele leven stil zou staan, want je eet altijd wel wat suikers, dus nee denk dat er iets niet helemaal klopt.
                      Net alsof het onmogelijk is om suikers/zetmeel te vermijden...

Comment

dus als ik cardio ga doen verbrand ik niks voor 4 dagen?
                        Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post
                          nee nee helemaal niet, mijn moeder was erbij
                          Quote van 2011.

Deze zin kun je echt overal achterzetten.
                          Ik ga hier een songtext over schrijven. Tnx!
                          Ssssmoking

Comment

Ik zet al me suikers meteen op markplaats.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                              Bedoel je niet koolhydraten? Ik zou niet weten waarvoor je suikers dringend nodig hebt?
                              tijdens een training heb je zeker suikers nodig.. kan je niet ontkennen.
                              en je kan het toch gewoon niet omzeilen? brood, havermout, melk, fruit, ...
                              okal vindt je dat je het niet nodig hebt je krijgt het toch binnen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X