suiker en de vetverbranding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Dat zou wat zijn na je training....als je je sportdrankje gedronken hebt...
    Ik geloof er geen snars van.

Misschien bedoelde de dokter dat de vetverbanding op dat moment tot 4 uur gestopt wordt omdat je dan eerst weer suikers gaat verbranden.....?

mbt suikers niet nodig hebben (je andere post), inderdaad , heb je verder ook helemaal niet nodig, als je ca of max 150gr KH binnen krijgt naast de rest van de voeding om je hersenen te voeden is het zat.

Vind het ook strontvervelend dat er mensen ongefundeerd blijven roepen dat je lichaam schreeuwt om suikers.........
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Dus die dokter die zegt dat je vetverbranding 4 dagen stopt zodra je suiker eet moeten ze in een bak met suikerstroop verzuipen.
      Hahahahaha en Mark is weer echt terug!

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
        Hahahahaha en Mark is weer echt terug!
        Zie mijn signature
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by marnop View Post

mbt suikers niet nodig hebben (je andere post), inderdaad , heb je verder ook helemaal niet nodig, als je ca of max 150gr KH binnen krijgt naast de rest van de voeding om je hersenen te voeden is het zat.

Vind het ook strontvervelend dat er mensen ongefundeerd blijven roepen dat je lichaam schreeuwt om suikers.........
          De hersenen zijn niet voor niks een "slim" orgaan. Ze kunnen overal suikers van maken, dat hoeven we echt niet letterlijk in te nemen.

Comment

De hersenen zijn niet voor niks een "slim" orgaan. Ze kunnen overal suikers van maken, dat hoeven we echt niet letterlijk in te nemen.

Yeah buddy.

Comment

Heerlijk topic.

Samenvattend komt het denk ik hier op neer. Het enige wat je echt kan zeggen:

- je hersenen hebben glucose nodig. De meest voor de hand liggende bron hiervoor zijn (complexe) carbs.
              - carbs helemaal ontlopen is ongelooflijk moeilijk, zo niet onmogelijk. Maar het minimaliseren is goed te doen.
              - Dat carbs (en daarin vooral de suikers) een invloed hebben op je insuline en dus ook op je vetverbranding.

Ik blijf sowieso mijn vraagtekens zetten bij een onderzoek, wat er alle schijn van heeft dat het door Gatorade is gesponsoord dat.... je raad het nooit: Mensen aanraadt om Gatorade tijdens het sporten te drinken.

Ik ben altijd al fan geweest van zo natuurlijk/ onbewerkt mogelijk. En snelle suikers rondom de training blijven me een doorn in het oog. Maarja... veel in de KT/ bodybuilding is nou eenmaal verre van 'natuurlijk'.

Als laatste... kan ik me ergere dingen bedenken waar een dokter bs verteld. Als alle dokters in Nederland hun patienten zouden laten schrikken in geen suikers meer eten... worden ze misschien nog wel werkeloos. Denk dat daar bijzonder veel problemen zouden verdwijnen.
              Fear is the mind killer

Comment

+ tbs:P

Comment

Kwam gisteravond een interessant stukje tegen:

Insulin…an Undeserved Bad Reputation » Weightology Weekly

Comment

De suikerunie heeft hier echt een enorme vinger in de pap. De suikerunie lobby't bij het leven om aan zoveel mogenlijk voedingsmiddelen suiker toe te voegen! Suiker wordt zelfs aan verpakte vleeswaren toegevoegd! Ongelooflijk zeg!

Comment

Klopt, ik word er soms best moe van hoe vaak er suiker wordt toegevoegd.
                      Je zoekt je soms suf naar een product dat het niet heeft.
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

ik had voor de eerste keer in mijn leven 2 weken geen suiker, daarmee bedoel ik gerafineerde suikers gegeten, dokters eh.. dus af en toe een koekske of een pateke kan dus geen kwaad
                        mercikes eh mannen
                        Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

nee geen koekskes of wat dan ook. Gewoon gezonde dingen eten.

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post
                            Klopt het dat 1 keer suiker gegeten je vetverbranding 4 dagen stopgezet is?

Mijn dokter zei dit vorige week, heb gegoogled en in forums gezocht vindt hier zeer beperke info over, mss iemand van jullie?

alvsat bedankt
                            Heb jij een recente foto van jou dokter?
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Originally posted by marnop View Post
                              nee geen koekskes of wat dan ook. Gewoon gezonde dingen eten.
                              1keertje per maand ?
                              ruim 1,5 jaar geleden was suiker een dagelijkse kost ;-)
                              Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post
                                1keertje per maand ?
                                Mag niet! Dan verbrand je 4 dagen geen vet!

Sorry, kon het niet laten. Maar zo af en toe lijkt mij geen probleem. Dat het voor martin wel zo is, moet hij weten. Hij is immers bodynet's pro bodybuilder. Ik daarintegen heb geen podiumambities (meer), en vind een koekje op zijn tijd bijna net zo leuk als een squat PR.

Maar zoals alles geldt: met mate, en het hangt puur van je motivatie af. Net zoals roken, om maar wat te noemen.
                                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X