Wil graag me BF wat naar beneden brengen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wil graag me BF wat naar beneden brengen

Goedemorgen,
    Ik train altijd in de ochtend en wil me BF wat naar beneden brengen,nou neem ik als ik wakker word whey+cassien en halfvolle melk,dan duurt het meestal nog 2 a 3 uurtjes voordat ik ga trainen,doe 1 uur voor me training een whey shake en meestal er tussen in een broodje of 2,4 is het nu btr om die boterhammen ertussen uit te halen?of gewoon dit te blijven doen ?

boterhammen kan niet echt kwaad, zolang je er maar geen vettige troep opdoet... kipfilet en runderrookvlees is goed beleg met een laag vetgehalte!
    In this life, you don't have to prove nothin' to nobody but yourself. And after what you've gone through, if you haven't done that by now, it ain't gonna never happen.

Comment

Originally posted by Rubens View Post
      boterhammen kan niet echt kwaad, zolang je er maar geen vettige troep opdoet... kipfilet en runderrookvlees is goed beleg met een laag vetgehalte!
      kutadvies,
      brood kun je best eten (beter is wel rijst, havermout en brinta) en kipfilet is ook redelijk goed beleg (zelf maken is veel beter, vanwege de toevoegingen aan de plakjes). als je voor plakjes gaat kun je het best kiezen voor rosbief dit bevat geen toevoegingen maar is wel een stuk duurder.
      maar eieren zijn nog veel beter en bevaten een gezonde doses eiwit en vet. net als pindakaas.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

[quote=maar7en8;883245]kutadvies,
        brood kun je best eten (beter is wel rijst, havermout en brinta)

In de bulk maakt het niet zoveel uit. maar natuurlijk moet je het wel varieren. en passen in je schema.
        Never send a boy to do a mans job!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X