advies laatste kilos

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoi hoi,ik heb echt wel goed naar jullie advies geluisterd,ik eet nu stukken beter,probeer wat meer mijn tijden in de gaten te houden,en ik ben niet meer bang om te eten!
    Alleen nu staat t n beetje op n laag pitje,want ik ben ziek,en al n poos pijn aan mijn gehele enkel,dus.....zo hebben we allemaal weleens n periode!
    Misschien wat meer vertellen over hoe ik begonnen ben met afvallen,en waarom!
    Eigenlijk ben ik mijn hele leventje al bezig met dieeten en opletten met wat ik moet eten,ik ben altijd al n gezelligheidsdier geweest,gek op eten en wijn,lekker bourgondisch!
    Wel altijd vechtend voor n wat slanker lijf,zelf sterk zijn,want niemand deed met mij mee!
    Vorig jaar gingen we naar tsjechie,ik moest skikleding uitzoeken,wat was dat n drama,dacht van mijzelf dat ik niet zo dik was!
    Laatste paar dagen t skieen ontdekt,maar toen moest ik wegen,en toen werd ik geconfronteerd,hoe kan dat nou????
    Met al mijn sporten en afslanken van 2jr terug zat er dubbel aan,en ik was bekaf met bewegen!
    Thuis terug gekomen,ben ik meteen eind jan begonnen,maar wilde t nu rustig en goed aanpakken,niet moeten,gewoon doen!
    Kortom....mijn hele levenswijze is veranderd,en soms weet je gewoon even niet meer hoe je verder moet!
    En je raakt ook weer gewend aan je nieuwe body,dus je ziet t afvallen niet zo extreem meer!Maar qua gewicht moet er nog wel 10kg eraf!
    Misschien nu wat beter dat ik wat meer over mijzelf heb verteld!

Groetjes Mirjam.

Comment

Ondanks wat je allemaal opschrijft heb ik nog steeds de inruk dat je niet goed eet, of niet de goede dingen eet. En dan kan je sporten wat je wilt maar afvallen zal je dan niet lukken.
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Wat je schrijft was natuurlijk ook zo,zelf toch ook wel dat idee gehad,maar te lang vast zitten in hetzelfde ritme,even niet wetende hoe je verder moet,en dan natuurlijk dat ik volledig er alleen voor sta,dus ik wil graag,en best wel wetende wat goed voor mij is,alleen t valt gewoon niet altijd mee!
        Nu gelukkig knap ik weer wat op,en heb ook t advies over bewegen en voeding op dit forum doorgenomen,en doe dat ook sinds vorige week!
        En vooral plezier hebben,en niet meer zeggen MOETEN,maar gewoon doen!
        Enne.......ik ben n positieve vrolijke vrouw hoor,en heb al veel bereikt,dat moet ik ook niet vergeten!

Groetjes,Mirjam.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X