Ik heb nu al een tijdje mijn eetgewoonten thuis veranderd maar
vond het toch belangrijk om hier eens een mening te horen.
Het is mijn bedoeling om eerst wat af te vallen tot +/- 65 kilo om dan te beginnen met het Starting Strenght schema.
Ik ben 1,73 meter, en weeg 69 kg (kom van 74).
Ik doe 2/3 keer per week een cardio training van 45 minuten-1 uur op hoge intensiteit.(hometrainer)
Volgende week ga ik terug naar de gym om ook hieraan wat krachttraining toe te voegen. (Nog niet met het oog op massa bijkomen)
Mijn dagelijkse inname ziet er ongeveer als volgt uit:
's morgens:
-2 gekookte eieren/omelet/2 spiegeleieren + bruin/volkoren brood
- magere yoghurt.
's middags: 3 boterhammen (bruin/volkoren) met kipfilet, filet de york, kaas
tussendoor: 1 boterham met kipfilet/kaas of magere yoghurt.
's avonds: wok(allerlei groenten + kipfilet/kalkoenfilet)/omelet/tonijnslaatje/...
(eender wat met het oog op veel groenten en een product met wat eiwit in).
Ik gebruik om eieren te bakken een beetje boter, voor de rest gebruik ik steeds olijfolie. Ik verwacht tevens niet dat de kilo's van me afsmelten als sneeuw voor de zon, maar wil op een gezonde manier afvallen. Ook heb ik mij wat laten inspireren op de "proteïne" hype (mijn koolhydraten inname ligt wel hoger).
Wanneer ik mijn doel heb bereikt zou ik nog per dag een proteïne shake toevoegen om te beginnen met het starting strenght schema.
Wat denken jullie?
vond het toch belangrijk om hier eens een mening te horen.
Het is mijn bedoeling om eerst wat af te vallen tot +/- 65 kilo om dan te beginnen met het Starting Strenght schema.
Ik ben 1,73 meter, en weeg 69 kg (kom van 74).
Ik doe 2/3 keer per week een cardio training van 45 minuten-1 uur op hoge intensiteit.(hometrainer)
Volgende week ga ik terug naar de gym om ook hieraan wat krachttraining toe te voegen. (Nog niet met het oog op massa bijkomen)
Mijn dagelijkse inname ziet er ongeveer als volgt uit:
's morgens:
-2 gekookte eieren/omelet/2 spiegeleieren + bruin/volkoren brood
- magere yoghurt.
's middags: 3 boterhammen (bruin/volkoren) met kipfilet, filet de york, kaas
tussendoor: 1 boterham met kipfilet/kaas of magere yoghurt.
's avonds: wok(allerlei groenten + kipfilet/kalkoenfilet)/omelet/tonijnslaatje/...
(eender wat met het oog op veel groenten en een product met wat eiwit in).
Ik gebruik om eieren te bakken een beetje boter, voor de rest gebruik ik steeds olijfolie. Ik verwacht tevens niet dat de kilo's van me afsmelten als sneeuw voor de zon, maar wil op een gezonde manier afvallen. Ook heb ik mij wat laten inspireren op de "proteïne" hype (mijn koolhydraten inname ligt wel hoger).
Wanneer ik mijn doel heb bereikt zou ik nog per dag een proteïne shake toevoegen om te beginnen met het starting strenght schema.
Wat denken jullie?
Comment