Nieuw eetschema..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw eetschema..

Hallo allemaal,

Even kort over mij...
    Ik ben een dame van 25 jaar oud, ik weeg 64 kilo en ben 1.66 lang.
    Mijn vetmassa heb ik gemeten op zo'n leuke thuis weegschaal en was 27%
    Ik wil er graag wat kilootjes af en mijn vetpercentage laten dalen.

Wat ik doe aan beweging:
    - sinds kort sport ik 3x per week full-body en 2x per week rij ik op mijn paard.
    - verder werk ik op een basisschool dus ben ik ook veel in de weer

Qua beweging zit het denk ik dus ook wel goed, maar mijn eetpatroon was echt bagger
    Daar probeer ik nu dus verandering in aan te brengen, ik heb al de sticky's gelezen en na wat gepuzzel is dit het geworden.

Zouden jullie er naar kunnen kijken en mij van feedback voor zien?
    Alvast bedankt!
    Attached Files

Hey Chelsea,

Jouw voedingsschema vind ik er wel goed uitzien, even afwachten wat andere BNers erover te zeggen hebben.
    Succes met afvallen!

Comment

Hai meis, leuk dat je er weer bent.
      Ik heb je schema even snel bekeken (moet zo weg), volgens mij ziet het er best goed uit.
      Misschien kun je voor het slapen gaan nog wat kwark of casseíne eten en denk aan je (goede) vetten.
      Spreek je snel.

X
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

@ Burnedice dank je wel voor je reactie!
        Ik ben ook wel benieuwd wat de "ervaren mensen" ervan vinden, hopelijk krijg ik dus gauw wat meer reacties :-)
        Groetjes

@ Beaudien *haai meid*
        ik kon je toch niet missen ;-)
        Ik merk toch wel dat ik een hoop advies kan gebruiken...
        Oké dank je wel voor je reactie! Wat zou jij dan schrappen als ik nog iets van goede vetten moet toevoegen? En die casseine is het de bedoeling dat ik dat alleen neem als ik gesport heb 's avonds?
        Liefs

Comment

Ziet er netjes uit hoor Voeding is inderdaad de sleutel tot afvallen. Probeer te zorgen dat je afwisselend lekker eet, en las zo af en toe ook een kleine junkmaaltijd in. Dat zorgt dat je het langer volhoudt en je er meer van geniet.
          Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Chelsea View Post
            Wat zou jij dan schrappen als ik nog iets van goede vetten moet toevoegen? En die casseine is het de bedoeling dat ik dat alleen neem als ik gesport heb 's avonds?
            Liefs
            Je kunt eventueel die bigarde om 16 uur vervangen door een handje noten, of gewoon wat noten erbij eten.
            En die casseine kun je elke avond nemen, dat geeft voeding aan je spieren tijdens de nacht (ie**************** simpel gesteld).
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X