fatburners en gewenning

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by tuner1346 View Post
    ik begon met 4, 3 caps zijn 800 mg cafeine, rustig opgebouwd zoals op de verpakking staat vermeld naar 9 per dag,
    Pyro-MX Leanburn Workout
    Guarana is niet gelijk aan cafeïne, slimmerik. Dat kon je al snappen toen ze aanraadden om op te bouwen naar 9 caps/dag. Geen enkel product dat 266mg caffeïne/cap bevat, zou dat zeggen.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
      Guarana is niet gelijk aan cafeïne, slimmerik. Dat kon je al snappen toen ze aanraadden om op te bouwen naar 9 caps/dag. Geen enkel product dat 266mg caffeïne/cap bevat, zou dat zeggen.
      nog eens iets bijgeleerd, mercikes
      Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
        hoeveel kopjes senseo koffie is dat eigenlijk?
        Dat is ongeveer een halve koffieplantage:

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

@Patricia: Dat is één van de redenen waarom ik koffie nuttig zou nuttigen vóór het trainen. Het is lekker, zit vol antioxidanten, en werkt als een energy-booster.
          Ja maar hyper (slecht concentreren, trillende handen, ect) is wel wat anders dan een beetje extra energie

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
            Ja maar hyper (slecht concentreren, trillende handen, ect) is wel wat anders dan een beetje extra energie
            Hmmm, misschien bedoelde die dat wel gewoon. Ik kan het iig niet aan zijn post ruiken. Boeit verder ook niet veel. Zolang híj zich er maar goed bij voelt.

Comment

Hmmm, misschien bedoelde die dat wel gewoon. Ik kan het iig niet aan zijn post ruiken. Boeit verder ook niet veel. Zolang híj zich er maar goed bij voelt.
              Hyper; trillen enz van die dingen hebk tot nu toe niet gehad vdg even gestopt en had geen afkick verschijnselen

Comment

Tuurlijk niet, jij krijgt nog minder caffeïne binnen dan ik op een normale dag, en ik heb er ook geen last van als ik een keertje koffie drink.

Comment

Tuurlijk niet, jij krijgt nog minder caffeïne binnen dan ik op een normale dag, en ik heb er ook geen last van als ik een keertje koffie drink.
                  dus als ik 10 redbulls drink heb ik meer cafeine dan met 9 caps fatburner?

Comment

Ik snap heel die caffeine hype niet zo.
                    Gewoon 200mg pre workout, that's all!
                    Waarom zou je in vredesnaam meer moeten gaan nemen als je niets meer voelt?
                    Zo kun je wel aan de gang blijven.

En dan nog iets.
                    Ikzelf heb ook ooit eens op zo'n 2 gram per dag gezeten en het enigste wat je daaraan overhoudt is een extreme vorm van lethargie.
                    Lekker voor als je wil trainen.
                    Geloof dat je juist het omgekeerde met caffeine probeert te bewerkstelligen.
                    Dus er hoeft helemaal niet zo hoog gegaan te worden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X