Heeft iemand ervaring met dit Product?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heeft iemand ervaring met dit Product?

Hallo allemaal..

ik had een klein vraagje.

Heeft iemand ervaring met dit product?
    is het m'n geld waard om het aan te schaffen?

zal ik met dit product meer van mijn buik vet verliezen.

Waist Trimmer - M Double You

Het is een soort bandje dat je om je buik bind.

hoor graag jullie reacties,,
    I have stopped saying I wish, I have started saying I WILL !!

Link weigert, maar band om je buik om extra vet te verliezen? Hoopte dat we dat soort onzin toch wel achter ons gelaten hadden op BN.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

maar ik zie veel mensen het gebruiken bij mijn fitness dus ik dat het zou toch een nut hebben...

een foto :
      I have stopped saying I wish, I have started saying I WILL !!

Comment

Veel mensen trainen al jaren zonder noemenswaardig resultaat, doe je hen ook na?
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Plaatselijk vet kun je niet verbranden. Dit soort producten z'n voor dikke huisvrouwen.

Comment

Originally posted by jowblob View Post
            Plaatselijk vet kun je niet verbranden. Dit soort producten z'n voor dikke huisvrouwen.

wrong...kan wel!
            Je lichaam zal vet aanspreken op de plaats die dichtbij de plaats zit waar het het hardste nodig is. Is ook logischer dan dat je lichaam vet uit je kuiten zal halen als je je armen traint.

Zat voorbeelden kom ik regelmatig tegen dat mensen nooit hun buik trainden en ook weinig vet op die plek kwijtraakten, maar sinds ze wel de buik regelmatig goed aanpakken opeens wel extra vet afbreken van de buikregio...........je buikspieren gebruiken ook vet als brandstof, ook daar is het logisch dat de vetten die daar dichtbij zitten als directe energiebron te gebruiken.

Bovendien is het ook al aangetoond in diverse onderzoeken.
            Nee ik ga de onderzoeken niet opzoeken. Staat al ergens op het forum.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
              wrong...kan wel!
              Je lichaam zal vet aanspreken op de plaats die dichtbij de plaats zit waar het het hardste nodig is. Is ook logischer dan dat je lichaam vet uit je kuiten zal halen als je je armen traint.

Zat voorbeelden kom ik regelmatig tegen dat mensen nooit hun buik trainden en ook weinig vet op die plek kwijtraakten, maar sinds ze wel de buik regelmatig goed aanpakken opeens wel extra vet afbreken van de buikregio...........je buikspieren gebruiken ook vet als brandstof, ook daar is het logisch dat de vetten die daar dichtbij zitten als directe energiebron te gebruiken.

Als je je buik traint dan wordt ie wat strakker en vet gaat weg omdat er meer massa bij komt in je buik. Dat heb ik nu ook... Eerst had ik een vetbuik maar na goed trainen was ie keihard maar vet zat er nog steeds alleen de vet van zijkanten ging weg omdat ik ze goed had getraind.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                wrong...kan wel!

klopt, maar men heeft het dan over enkele procenten (weet niet precies maar het was minder als 3%). van de totale hoeveelheid aan vetten die verbrand is.

We hebben het dan over intramusculair vet, welke het snelste energie kan leveren aan de spier.

Stel je doet EEN MAAND LANG, 2x per week, 10 minuten verschillende oefeningen voor buik. je verbrand een 110 kcal tijdens deze buiktraining. in een maand is dit 8x110 = 880 kcal. Dit is voor de helt glycogeen, maar laten we doen alsof het puur vet is wat je verbrand hebt. Je hebt dan in totaal grofweg een 100g vet verbrand. WAARVAN 3G intramusculair.

in een maand heb je dan 3g plaatselijk vet verbrand, en die andere 97g komen van andere plekken vandaan (waar je lichaam gewoon eerder vet verliest).

ik noem dit effect niet significant of noemenswaardig.
                Vaak gaat een gebied wel gewoon beter uitzien, omdat je spieren groter en steviger worden, waardoor het hele gebied ook steviger en strakker uit gaat zien. Dit is helemaal waar wanneer je je algemene vet% over je hele lichaam ook omlaag brengt door je voeding aan te passen.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X