Nieuw dieetschema - low carbs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw dieetschema - low carbs

Ben sinds kort terug aan het lijnen, ik probeer zeer laag in koohydraten en zeer hoog in eiwitten de rest onverzadig vet !

Het is moeilijk om 6 x per dag te eten maar ik doe mijn best, ivm werk enz...,

BMR: 2080 kcal
    kg: 89.5
    31 % vet schommelt tussen 29-31 %

Op niet trainingsdagen, weekend probeer ik +- mijn BMR aan kcal te behalen.
    Zaterdag en zondag 2260 kcal - 208.5 eiwitten - 114.65 koolhydraten - 107 vetten
    ----
    Op werkdagen haal ik de 2500 en doe ik 45 min aan Powertraining en 45 min cardio

Ik heb vernomen van een fitnessinstructeut dat je mininmaal 2 gram eiwit/kg lichaamgewicht om spiermassa MAX te behouden !

is dit goed bezig of niet?
    Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Originally posted by tuner1346 View Post
    Ben sinds kort terug aan het lijnen, ik probeer zeer laag in koohydraten en zeer hoog in eiwitten de rest onverzadig vet !

Het is moeilijk om 6 x per dag te eten maar ik doe mijn best, ivm werk enz...,

BMR: 2080 kcal
    kg: 89.5

Op niet trainingsdagen, weekend probeer ik +- mijn BMR aan kcal te behalen.
    Zaterdag en zondag 2260 kcal - 208.5 eiwitten - 114.65 koolhydraten - 107 vetten
    ----
    Op werkdagen haal ik de 2500 en doe ik 45 min aan Powertraining en 45 min cardio

Ik heb vernomen van een fitnessinstructeut dat je mininmaal 2 gram eiwit/kg lichaamgewicht om spiermassa MAX te behouden !

is dit goed bezig of niet?
    .. nevermind
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

je hoeft geen 6 keer per dag te eten,als dat makkelijker is voor jou. Maaltijd frequentie is irrelevant.

Comment

Originally posted by d-2761 View Post
        je hoeft geen 6 keer per dag te eten,als dat makkelijker is voor jou. Maaltijd frequentie is irrelevant.
        echt ?
        Heb altijd al geweten dat het best is om zoveel mogelijk keren te eten/dag.
        Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

31% bodyfat ??? zo zie je er niet uit op je foto ...

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post
            Denk dat je droger staat dan mij en ik zit op 17,8% VP, nu is het moeilijk te beoordelen omdat ik alleen je PF zie, maar zo op eerste gezicht denk ik dat je op een 15% zit
            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Ja met 31% ben je als man toch best wel dik? Dat ben jij niet.
              Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X