Allereerst mensen wil ik jullie allemaal het beste voor het nieuwe jaar wensen.
Mijn laastste keer dat ik voor het oude jaar probeerde te afvallen is niet geukt wegens een tekort aan animo die verdween omdat ik mezelf voelde wegvallen in mijn (uhm ja) verdriet.
Dit was wegens dat ik me aan het einde van het jaar 2011 en in het begin van dit nieuwe jaar eens goed in de spiegel heb gekeken en mijn plus- en min-punten heb genoteerd.
Voornamelijk aan mijn min-punten ga ik werken.
Ik zal jullie nu vertellen wat ik ga doen (step by step).
Ik heb een (zo ver mijn ziens) een goed opgebouwd cuttingsschema gemaakt.
Deze ga en zal ik hanteren.
Ik ga me dan ook op rustdagen mijn maaltijden bereiden voor de volgende trainingsdagen.Zo kan en zal ik ook niet zo snel terugvallen op fast food of andere lekkernijen.
Daarbij zal ik me ook houden aan 8uur slaap elke dag (ondanks dat in mijn situatie erg verleidelijk is om langer op te blijven wegens dat ik van een uitkering benut).
Dan ga ik 5dagen per week trainen waarvan 3 dagen kracht-training met aan het eind cardio en 2 dagen extra cardio.De andere 2 dagen zijn gehele rustdagen.
Ik ben 29 met een lengte van 1.68.
Ben weeg nu vandaag gemeten 119.8Kg met een vetpercentage van 39%.
Mijn doel is nu om elke week 1Kg af te vallen.
Dit ga ik dan ook in mijn voedingsschema bijhouden en niet zoals ik dat voorheen deed eens in de 2 maanden wegen en meten.
Via de site www.bodybuilding.com heb ik nogal wat info weten te behalen.
het volgende heb ik gehanteerd:
Verhouding: 40 - 40 - 20 KEV
Energie per dag: 120 * 2.2 * 15 - 500 = 3460 caloriën per dag.
KEV: 346gr Koohlydraten + 346gr eiwitten + 77gr vet.
Dit zijn de supplimenten die ik ga benutten:
- Multivitaminen: Animal Pack
- Whey eiwit: Caspari Nutrition MyoFusion
- Omega 3: Animal Omega
- Goeie fatburner: Shred Matrix
- CLa: Max CLA
- BCAA: Xtrend
- Na training Koohlydraten: Vitargo
Ik zal hier mijn trainingsschema's en voedingsschema plaatsen ter inzage en gaarne jullie bevindingen en als jullie me willen volgende zou het super zijn voor de steun.
Gretz
Mijn laastste keer dat ik voor het oude jaar probeerde te afvallen is niet geukt wegens een tekort aan animo die verdween omdat ik mezelf voelde wegvallen in mijn (uhm ja) verdriet.
Dit was wegens dat ik me aan het einde van het jaar 2011 en in het begin van dit nieuwe jaar eens goed in de spiegel heb gekeken en mijn plus- en min-punten heb genoteerd.
Voornamelijk aan mijn min-punten ga ik werken.
Ik zal jullie nu vertellen wat ik ga doen (step by step).
Ik heb een (zo ver mijn ziens) een goed opgebouwd cuttingsschema gemaakt.
Deze ga en zal ik hanteren.
Ik ga me dan ook op rustdagen mijn maaltijden bereiden voor de volgende trainingsdagen.Zo kan en zal ik ook niet zo snel terugvallen op fast food of andere lekkernijen.
Daarbij zal ik me ook houden aan 8uur slaap elke dag (ondanks dat in mijn situatie erg verleidelijk is om langer op te blijven wegens dat ik van een uitkering benut).
Dan ga ik 5dagen per week trainen waarvan 3 dagen kracht-training met aan het eind cardio en 2 dagen extra cardio.De andere 2 dagen zijn gehele rustdagen.
Ik ben 29 met een lengte van 1.68.
Ben weeg nu vandaag gemeten 119.8Kg met een vetpercentage van 39%.
Mijn doel is nu om elke week 1Kg af te vallen.
Dit ga ik dan ook in mijn voedingsschema bijhouden en niet zoals ik dat voorheen deed eens in de 2 maanden wegen en meten.
Via de site www.bodybuilding.com heb ik nogal wat info weten te behalen.
het volgende heb ik gehanteerd:
Verhouding: 40 - 40 - 20 KEV
Energie per dag: 120 * 2.2 * 15 - 500 = 3460 caloriën per dag.
KEV: 346gr Koohlydraten + 346gr eiwitten + 77gr vet.
Dit zijn de supplimenten die ik ga benutten:
- Multivitaminen: Animal Pack
- Whey eiwit: Caspari Nutrition MyoFusion
- Omega 3: Animal Omega
- Goeie fatburner: Shred Matrix
- CLa: Max CLA
- BCAA: Xtrend
- Na training Koohlydraten: Vitargo
Ik zal hier mijn trainingsschema's en voedingsschema plaatsen ter inzage en gaarne jullie bevindingen en als jullie me willen volgende zou het super zijn voor de steun.
Gretz
Comment