Originally posted by Ricardo88
View Post
mijn dag ziet er als volgt uit:
-2 eetlepels L-carnitine van Universal
Gelijk erna 3/4 uur cardio op de cross-trainer thuis.
- Maaltijd 1 Half uur na de cardio: 6 a 7 rijstwafels die zeezout bevat met 150gr kipfilet (beleg) / Rookvlees / Rosbief of 2 scoops van Whey-proteine isolaat met water.
- Een uur na die maaltijd neem ik een zure appel (Granny SMith).
- Maaltijd 2 Een uur na de appel: 3 a 4 rijstwafels met 250gr magere kwark of 250ml 0% vet optimel.
- Maaltijd 3 2 uur na maaltijd 2: Maaltijd 1
- Maaltijd 4 2 uur na maaltijd 1: Maaltijd 2
- Maaltijd 5 voor de training: 100 a 250 gr Zilvervliesrijst / Volkoren spagetti of macaroni / zoete aardappels, 200 gr kipfilet / runderbief / Vis 2x per week (Zalm / Koolvis / Pangafilet of kabeliauw), 100 gr groente (paprika / (Winter)peen / Venkel of Bleekselderij).
Training: Neem voor de training BCAA. Zier hieronder voor de trainingsschema.
- Maaltijd 6 Half uur NÁ de training:2 scoops Whe-Proteine Isolaat met 400-500ml water samen met 4 a 8 rijstwafels tot je voelt dat je volzit.
- Maaltijd 7 ongeveer 2 uur na maaltijd 6: 500gr magere kwark met een schijfje nanas op eigen sap of wat grapefruit. Dit eventueel icm L-Glutamine.
Ik gebruik zelf de volgende suplimenten:
- VPX Syngex Whey Proteine blend.
- Tested Essentials Burner (Fat burner).
- Tested Essentials BCAA 1360 (2 stuks tussen de maaltijden, 3 stuks voor de training en 3 GELIJK NA de training).
- Universal Carnitech Liquid (L-Carnitine) 2 eetlepels 's morgens vroeg voor de cardio.
- Lamberts performance L-Glutamine (2x 5gr oftewel 2x KOFFIELEPELS) voor het slapen.
Ik drink 3 a 4 liter water per dag waarvan 2 a 3 koppen groene thee.
Training: 4 sets a 1 tot 15 herhalingen.
Dag 1: 4 oefeningen borst en 3 oefeningen triceps.
Dag 2: 5 oefeningen rug en 2 oefeningen trapecius.
Dag 3: Rust.
Dag 4: 4 oefeningen schouders en 3 oefeningen biceps.
Dag 5: 5 oefeningen benen en 2 oefeningen kuiten.
Nadat ik de oefeningen per dag gedaan heb doe ik 30 a 45 minuten cardio en gelijk erna 3 sets rechte buikspieren en 3 sets schuine/zij buikspieren.
Maar dit is per persoon verschillend, maar zo heb je wel een indicatie hoe mijn dag/voeding/training eruit ziet.
Als je een apex sportarts/voedingsadviseur in de buurt hebt zou ik zeggen dat je erheen gaat en je laat meten en wegen en elke 2 weken teruggaat om zo je vooruitgang in te zien.
Veel succes!
Comment