Afslanken gelukt, nu in shape!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mijn afmetingen (gewoon, zodat ik het later terug kan zien:

Borst (zonder tiet): 85 cm
    Taille: 72 cm
    Buik: 90 cm
    Heup: 101 cm
    Bovenarm: 27 cm
    Bovenbeen: 58 cm
    Kuit: 35 cm
    createmybody.net

Comment

Volgens mij niets mis met je maten (al snap ik sommige niet maar dat geeft niet het is voor jezelf), ik moest echt even teruglezen wat je doel ook alweer was, maar dat is dus strakker worden. Suc6 met je doel!

Comment

Welke snap je niet?

Er is ook niks mis met m'n maten, maar ik wil idd mooi strak worden. Jarenlang jojo'en heeft ervoor gezorgd dat ik best wel slap in m'n lijf zit.
        createmybody.net

Comment

@ Phormicola
          Bij carbs polydipsie en polyurie klinkt als diabetes. Zou eens kijken of je dat kunt bekijken, anders is die met de juiste medicatie goed in te stellen.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dat zou dus idd best wel kunnen ja, daar was ik me ook van bewust. Met keto verdween de noodzaak om het te laten onderzoeken, ik voelde me immers fantastisch.

Het ging gister rond de lunch helemaal fout. Ik zat aan m'n rijst/spinazie/kippie en ik werd misselijk, paniekerig en draaierig. Dat is de hele dag zo gebleven, behalve toen ik wat kwark met een lepeltje honing nam. Toen ging het 5 minuten goed en toen raakte ik weer van de kaart.
            Voor het avondeten had ik pasta in de planning, maar ik moest zo wat over m'n nek bij het idee van groenten, etc, heel erg vreemd, want ik vind groenten heerlijk!
            In plaats daarvan heb ik 4 broodjes gegeten, want dat was het enige waar ik aan kon denken.
            Voor het slapen gaan heeft m'n man een valium bij me naar binnen gepropt.

Ik vind deze manier van eten echt verschrikkelijk, maar ik denk dat het grotendeels door de rijst kwam, schijnbaar kan ik daar absoluut niet tegen in grote hoeveelheden.

Ik ga het vandaag nog 1 keer proberen, maar nu neem ik de pasta als ontbijt, vanmiddag iets met aardappels en dan 's avonds een broodmaaltijd. Als het weer misgaat kan ik in ieder geval m'n macro's nog halen met de broodmaaltijd.

Ik denk wel dat het werkt want ik heb gister 5 keer op de pot gezeten voor 5 hele grote boodschappen
            createmybody.net

Comment

Hhaha het werkt in ieder geval reinigend
              Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Door het bericht van onze generaal en jouw melding over die innige band met de pot, dacht ik ineens "gezondheid & eten". Zelf heb ik een voedselallergie, vandaar. Stel dat jij ook ergens niet tegen kunt maar je hebt het nooit meer gegeten omdat je geen kh at. Als je het dan terug weer gaat eten, kun je last krijgen door een overgevoeligheid of allergie. Eliminatie/provocatie kan je al veel vertellen. Of je lichaam moet gewoon even wennen, dat kan ook.

Comment

Allergie of niet, ik ben ermee gestopt. Ik zag gister helemaal wazig en ik had een dorst die niet te lessen was. Of ik nu een diabeet ben of niet, m'n lichaam haat koolhydraten
                  Ik heb het toch nog twee dagen volgehouden en m'n armen zijn 2 cm gegroeit en m'n buik is strakker geworden. Dat vind ik prima voor 2 dagen afzien.

Ik ga nu targetten, aangezien ik geen last had van de snelle suikers rond m'n workout.
                  createmybody.net

Comment

Eventjes een updateje:

Ik heb blijvend de kh verhoogd en de vetten verlaagd. Ik eet volgens mij nog steeds niet genoeg, maar ik ben in ieder geval gaan eten tijdens hes werk en dat heb ik al drie jaar niet gedaan. Ik sta maximaal 4 uur achter elkaar paardrijles te geven en ik kan je vertellen dat eten met al die paarden om je heen geen makkelijke opgave is Ik vind het nu nog moeilijk om echt iets goeds te eten tijdens het lesgeven, ik neem nu 4 roggebroodjes mee met mager beleg en 20+ smeerkaas ipv boter. Ik weet dat het beter kan, maar een bak rijst met kip leegeten gaat 'm echt niet worden. Op de dagen dat ik niet werk ga ik dat wel doen!
                    Ik ontbijt sinds gisteren met havermout en halfvolle melk met 10 gr whey. Kan ik daar beter magere melk van maken?
                    's Avonds bak ik m'n vleesje of visje in een eetlepel olijfolie en verder is het veel groenten met of aardappelen of rijst of quinoa, sommige dagen maak ik er een lowcarb/lowfat diner van.

Ik werk 3 dagen in de week, ik doe drie dagen KT en ik heb 1 dag rust. M'n kcal intake zit rond de 2000.

Iemand nog op of aanmerkingen?
                    createmybody.net

Comment

Volgens mij krijg jij veel te weinig eiwitten binnen. Heb je al eens uitgerekend op hoeveel gram je zit?
                      No pain, no gain!!

Comment

ik krijg minimaal 180 gr eiwitten per dag binnen, in een andere post heb ik gevraagd of dat meer mag zijn, aangezien ik voorheen veel meer vlees at dan nu.
                        createmybody.net

Comment

Originally posted by phormicola View Post
                          ik krijg minimaal 180 gr eiwitten per dag binnen, in een andere post heb ik gevraagd of dat meer mag zijn, aangezien ik voorheen veel meer vlees at dan nu.
                          Ah, 2-2,5x je gewicht in kilo's aan eiwitten in grammen binnen krijgen is zelfs voor een BB-er OK! Dat zit wel goed dan... Zie verder de post van Dynobet, heel informatief!

Hoe gaat het nu?
                          No pain, no gain!!

Comment

Tja, hoe gaat het nu.... Ik was gewend aan veel vet, vlees en heel weinig kh, nu is dat precies andersom Ik vind het vooral een vreemde gewaarwording en ik vind eten nu ook echt niet lekker meer met zo weinig vet. Ik ben vandaag dan ook even een keto dagje aan het doen. Ik mis m'n roereieren met roomboter.

Ik heb mezelf eergister opgemeten en m'n bovenarmen zijn 2 cm gegroeit, 1 cm van m'n heupen af en de rest is gelijk gebleven. Ik zie wel dat m'n gezicht aan het opzwellen is, vandaar ook even een dagje of 2 keto. Op mijn ronde kop is elke zwelling eentje teveel
                            createmybody.net

Comment

Ik ben nu een week TKD aan het doen en dat bevalt me eigenlijk wel prima. Het is wel een geklooi omdat ik nu ook weer op de vetten moet gaan letten de rest van de dag en dan vind ik het weer moeilijk om aan m'n kcal te komen.

Ook is m'n energie niveau tijdens de training niet elke dag hetzelfde. Gisteren heb ik echt geknalt en waren al m'n spieren helemaal opgezwollen en voelde ik me fantastisch. Vandaag, met dezelfde voeding voor en na de training voelde ik me een slappe dwijl en kon ik de training niet helemaal voltooien.

Ik ga het nog een maand doen en dan maak ik de beslissing of ik hiermee doorga of dat ik een standaard high carb schema ga aanhouden.

Kortom, veel gepuzzel en gezoek, ondertussen boek ik wel resultaat gelukkig.
                              createmybody.net

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X