ik verkeer in de gelukkige positie dat ik op m'n werk de beschikking heb over een goed ingerichte fitnessruimte. Ik ben nu 3 x in de week 's ochtends bezig met Cardio , m'n conditie is zwaar naadje dus ik ben het een beetje aan het opbouwen. De kilo's gaan er goed vanaf!
Druk bezig om mij "in te lezen" in de materie van voedingsschema's enz.
Ik sta 06.30 op, heb 20 min tijd voor een ontbijtje en ben dan met 10 min op m'n werk. Ik heb dan van 07.00 tot 08.00 uur de tijd voor mijzelf.
de dagen met cardio eet ik vooraf thuis een Grapefruit / kop koffie en eet na de cardio een flinke bak 4 granen muesli met vervolgens om de 2 uur iets van mijn "voorlopige voedingsschema" / staat nog in de "stijgers"
De andere 2 dagen ga ik 's ochtends baantjes zwemmen ( gewoon voor de algehele fitheid , conditie is echt zwaar K...) ik eet dan van te voren een stevig bord Brinta.
Vraag: voor de Cardio wel eten of is het beter om zoals nu achteraf.....?
Druk bezig om mij "in te lezen" in de materie van voedingsschema's enz.
Ik sta 06.30 op, heb 20 min tijd voor een ontbijtje en ben dan met 10 min op m'n werk. Ik heb dan van 07.00 tot 08.00 uur de tijd voor mijzelf.
de dagen met cardio eet ik vooraf thuis een Grapefruit / kop koffie en eet na de cardio een flinke bak 4 granen muesli met vervolgens om de 2 uur iets van mijn "voorlopige voedingsschema" / staat nog in de "stijgers"
De andere 2 dagen ga ik 's ochtends baantjes zwemmen ( gewoon voor de algehele fitheid , conditie is echt zwaar K...) ik eet dan van te voren een stevig bord Brinta.
Vraag: voor de Cardio wel eten of is het beter om zoals nu achteraf.....?
Comment