Nieuw!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw!

Hello!
    Ik ben een nieuw lid. Ik ben 1m69 groot en weeg momenteel 66kg. Ik vermager door gezonde voeding met een dieetiste. ik ben in aantal maanden al 4 kg afgevallen. Het gaat traag, maar dit komt ook omdat ik geen overgewicht heb en tot nu toe nog niet heb gesport. Ik zou graag terug sporten en ook de dietiste gaf mij deze raad. Ik heb sinds kort een fitness abonement aangeschaft. Ik vroeg mij af welke oefeningen ik het beste doe om af te vallen en strak te worden. Ik ben niet goed mee in het verschil tussen cardio, krachtrainning enz. Ik ben wat onwetend, daarom deze vraag.
    Mijn bedoeling is trouwens 5x per week naar de fitness te gaan en 1x per week BBB. Zal dit mij helpen om per maand 1.5 kg te verliezen?

Kan iemand mij wat tips geven?

Welkom.

Met jouw gewicht en dieet zal 1 kilo per maand zeker lukken.
    Zeker omdat je nu begint met sporten, je (eet)behoefte zal dus op de dagen dat je sport hoger liggen.
    Waarschijnlijk zul je vet verliezen maar je gewicht stagneren of misschien wel iets aangroeien.
    Je zult spieraanzet krijgen. Zeker als beginner.

Je kant kiezen om 2 dagen krachttraining te doen, fullbody.. Alles lekker strak houden/maken.
    2dagen cardio hoge intensiteit en 1 x cardio duurtraining.

Comment

ik had 2450 via de site
      en via stickys (voedingsbehoefte.tk kom ik uit op 2492kcal.

Minimaal verschil dus... en ik eet op trainingsdagen 2750 cleanbulk dus zit er 250 a 300 boven. prima als beginner.
      Op rustdagen weet ik het niet via die calculator, wordt er niet wijzer van

Comment

op rust dagen kan je blijven hangen op 2500 aangezien je clean bulkt
        :: 1.82M :: 84 KG ::
        BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

Originally posted by flater2 View Post
          ik had 2450 via de site
          en via stickys (voedingsbehoefte.tk kom ik uit op 2492kcal.

Minimaal verschil dus... en ik eet op trainingsdagen 2750 cleanbulk dus zit er 250 a 300 boven. prima als beginner.
          Op rustdagen weet ik het niet via die calculator, wordt er niet wijzer van
          Man dit lijkt chinees voor mij! Cleanbulk?
          Ik zit wel op een dag nog niet aan 2000kcal. Ik wil dan ook vooral afslanken en niet verdikken of een grote spiermassa kweken

Comment

Originally posted by Lotje1991 View Post
            Man dit lijkt chinees voor mij! Cleanbulk?
            Ik zit wel op een dag nog niet aan 2000kcal. Ik wil dan ook vooral afslanken en niet verdikken of een grote spiermassa kweken
            je zou toch aan een 2000 kcal moeten zitten.
            Je hebt een behoefte van 2500 kcal. Dan zou je gewicht constant zijn.
            Als je behoefte anders is (via de calculator) zul je 500 kcal lager moeten zitten om af te vallen. Anders verlies je ten eerste spiermassa. En ten 2de zal je jezelf uithongeren, als je dan terug meer eet slaat je lichaam gemakkelijker vet op.

En een vrouw maakt zowiezo niet makkelijk spiermassa aan.
            Een cleanbulk betekent spiermassa aanzetten zonder vet bij te krijgen (of toch minimaal want vet krijg je zowiezo bij).
            lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Ik ga met Pellegrino90 mee.

Comment

Originally posted by therealdeal View Post
                Ik ga met Pellegrino90 mee.
                ze wilt cutten, niet cleanbulken.
                lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Sidebar top desktop