Van 4000kcal naar 2500kcal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Van 4000kcal naar 2500kcal

Hallo,

Na een halfjaar volop gebulkt te hebben, en rond de 4000 kcal gegeten te hebben, wil ik nu droog worden. Ik schat mijn vp op dit moment op 18%, en ik wil rond mei/juni op 10% zitten. Omdat ik nog niet eerder gecut heb, zou ik graag willen weten wat jullie van dit eetschema vinden. Verder heb ik mij al ingelezen, en sommigen hebben het over, dat je het beste 's morgens voor het ontbijt moet gaan cardio-en. Ik had zelf in gedachte om gewoon 3x in de week kracht te trainen, dan rond de 1 a 2 avonden zaalvoetballen en op zondag veldvoetbal. Denk zelf dat die cardio dan overbodig is.

Graag jullie reacties!
    Attached Files
    Truthfulness is the new religion.

een verschil van 1500kcals is echt heel groot!!
    dus je hebt of te fanatiek gebulkt of je gaat nu te hard cutten.

je productkeuze is prima,
    zou alleen je vetten wat verhogen en eiwitten ook naar maximaal 250 gram.\
    haal bijvoorbeeld de 40gram rijst om 1 uur weg en vervang door wat groente(zorgt ook dat je geen honger krijgt in de cut) en voeg wat vetten en eiwitten toe.

ook boek je meer resultaat als je gaat carbcyclen.
    stel je onderhoud is 2800kcals,
    trainingsdagen: 2800kcals
    rustdagen: 2500kcals

de 300 extra kcals op trainingsdagen komen uit carbs,

succes.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Dankje voor je reactie. Ik zal rond 13 uur kip verwijderen en er wat groenten doorheen gooien. Maak ik er wel een omelet van met groenten en kip ertussen. Verder denk ik er aan om dan 30g dextrose door mijn PWO-shake te gooien. Of zou je die carbs beter voor de training kunnen nemen?
      Truthfulness is the new religion.

Comment

Ik at eerst 4100 kcals, nu 2800 kcals... Zelf vind ik het wat te weinig alleen ben ik nu onder begeleiding dus ik doe wat er gezegt wordt, die jongens hebben er meer verstand van als ik, doe het nu 1 maand, zaterdag meld ik wel of ik omhoog ga met kcals... Zit vast een rede achter... Daarnaast kan het op korte periode niet zo kwaad, alleen voor langere tijd niet echt goed om zo ver onder behoefte te eten..
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
          Ik at eerst 4100 kcals, nu 2800 kcals... Zelf vind ik het wat te weinig alleen ben ik nu onder begeleiding dus ik doe wat er gezegt wordt, die jongens hebben er meer verstand van als ik, doe het nu 1 maand, zaterdag meld ik wel of ik omhoog ga met kcals... Zit vast een rede achter... Daarnaast kan het op korte periode niet zo kwaad, alleen voor langere tijd niet echt goed om zo ver onder behoefte te eten..
          Ben benieuwd!
          You can be part of my meal tonight.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X