Welke voeding het beste i.vm. hardlopen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke voeding het beste i.vm. hardlopen?

Mogelijk is het wel ergens terug te lezen, al heb ik geprobeerd het te vinden maar te vergeefs.
    Mocht dat zo zijn zouden jullie dan zo vriendelijk willen zijn mij daar heen te verwijzen?

Wat kan ik het beste voor en na het hardlopen eten?
    Ik loop een afstand van circa 10 km (รก 60 min).

Ik dacht zelf om na het hardlopen kwark met 9,5 g eiwit per 100 gr te gaan eten. Of is het beter om bruin brood met ham of bijvoorbeeld pindakaas te eten en de kwark voor 'savonds en brood voor het hrdlopen?

Hopelijk kunnen jullie mij opweg helpen, alvast bedankt.

Voor meer informatie over mij verwijs ik jullie naar mijn voorstel topic http://forum.bodynet.nl/even-voorste...tel-ronde.html

Ik denk dat de meesten op deze site niet zo bezig zijn met hardlopen als doel op zich. Hardlopen is dan meer een hulpmiddel om andere doelen te bereiken. Hier vind je veel zaken als het specifiek over het hardlopen als einddoel gaat.
    In jouw "voorstelronde" krijg je overigens al het advies om ( gezien je doelstellingen) je meer te gaan richten op krachttraining?
    Last edited by Idefixe; 25-02-2012, 20:43.

Comment

Bedankt.

Al is mijn insteek nu meer om er achter te komen wat verstandig is om te eten om buikvet te verbranden.
      Het wel of niet vermijden van suikers om de vetverbranding te stimuleren etc.

Comment

Originally posted by ndc12 View Post
        Bedankt.

Al is mijn insteek nu meer om er achter te komen wat verstandig is om te eten om buikvet te verbranden.
        Het wel of niet vermijden van suikers om de vetverbranding te stimuleren etc.
        Ik ben nog niet zo lang met deze materie bezig maar wat ik snel geleerd heb: specifiek "lokaal" ergens vet kwijtraken ken je gewoon op je buik schrijven
        Daar waar het vet het laatste bijgekomen is gaat het er ook weer het eerst af.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X