5-7 kilo afvallen binnen 3 maanden -14 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 5-7 kilo afvallen binnen 3 maanden -14 jaar

Beste Forumleden,

Ik heb een klein beetje overgewicht, ik doe al 8 maanden aan krachttraining en ik heb wel heel wat resultaat opgebouwd voor een 14 jariger.
    Ik zou dit graag beter willen laten zien, maar doordat ik nog teveel vet heb, kan dat niet dus moet ik afvallen.
    Info:
    14 jaar
    ±72KG
    1.75CM

ik zou graag 65KG willen wegen.

Ik doe weinig Cardio, ik doe 3 uur per week krachttraining, mijn eetpatroon is ook niet zo heel goed, maar ik let wel op als iets veel te vet is of niet, of als ik teveel slechte dingen achter elkaar eet.

Wat raden jullie mij aan om 5 tot 7 kilo af te vallen?

Je geeft het antwoord zelf al:
    mijn eetpatroon is ook niet zo heel goed
    Voeding is het meest belangrijk wanneer je vet wilt verliezen. Lees de voedingssticky`s en stel met behulp van de excelsheet een voedingsschema op en post die. Dagelijkse voeding - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
    Geef ook je trainingsschema!

Comment

Oftewel meer cardio en een beter eetschema.
      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Ik laat even in het midden of 65 kilo een goed gewicht is voor jou.

Als je weinig cardio doet, zul je je doel om je vetpercentage te verlagen door middel van je voeding moeten bereiken. Ik zie de gemiddelde 14-jarige lunchen met een zak chips en een energydrink, ik weet niet of jij dat ook doet. Dat komt omdat je niet hebt aangegeven wat je nu eet, behalve dat je wel weet dat het 'slecht' is. Dan weet je misschien ook wel wat je moet veranderen?

Comment

hier wat tips:
          -geen zout
          -niet te veel carbs (pasta , rijst , aardappelen,boterhammen)
          -Geen frisdrank (ik zelf drink alleen water en alcohol)
          -savonds zeker geen chips eten , als je die verslaving hebt kan je beter smorges in school een zak chips opentrekken.
          -NA elke krachttraining 20 minutejes low intest cardio doen -> wandelen , fietsen(door te joggen breek je te veel spieren af) , vergeet je mp3 niet.
          -vochtafdrijvende groenten eten. (sla met een kleeein beetje mayo is echt heaven , als dan toch bezig bent flikker er dan nog wat bonen tussen)
          -voor je training pikant eten . Begin je lekker te zweten in the gym.
          -train je benen , grote spieren verbruiken veel
          Last edited by kontridder; 26-02-2012, 23:47.

Comment

sla is geen vochtafdrijvende groente,sla bestaat uit 70 prct water

Comment

Originally posted by the don gluck View Post
              sla is geen vochtafdrijvende groente,sla bestaat uit 70 prct water
              water = vochtafdrijvend.

Comment

Originally posted by kontridder View Post
                -Geen frisdrank (ik zelf drink alleen water en alcohol)

Ja, en dat moet je een 14-jarige echt meegeven als tip. Goeie!

TS: water, thee (zonder suiker) doet al heel veel. Ik weet niet of je veel frisdrank drinkt, maar dat barst echt van de suiker en dat lightgedoe is eigenlijk niet veel beter.

Zet je voeding eens neer, ik denk dat je daarin al heel veel kunt veranderen.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by kontridder View Post
                  -NA elke krachttraining 20 minutejes low intest cardio doen -> wandelen , fietsen(door te joggen breek je te veel spieren af) , vergeet je mp3 niet.
                  Neen! HIIT!

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                    Neen! HIIT!
                    Ik neem aan HIIT op rustdagen ??
                    Last edited by InfineGhost; 27-02-2012, 12:07.
                    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
                      Ik neem aan HIIT op rustdagen ??
                      na de training.... Hiit op rustdagen is verspilde energy....
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

Eetgewoontes:
                        11:00-12:00 : gebakken ei met bruin brood.
                        In de middag eet ik een broodje met kaas, tomaten en komkommer.
                        En mijn avond eten is heel vaak een bordje rijst met kip en soep.
                        's avonds eet ik meestal het slechts, dan drink ik soms wat frisdrank, af en toe een koekje en soms een broodje met pindakaas of Jam.

Comment

Sticky's lezen.

1: je eet te weinig
                          2: je eet ongezond
                          3: ik durf bijna te wedden dat je trainingschema ook niet veel beter is...

Dus effe lezen en dan komt het helemaal goed met jou.
                          Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                            na de training.... Hiit op rustdagen is verspilde energy....
                            Als je een goede training heb neergezet, ken ik echt geen HIIT meer doen, dat gaat gewoon niet, ken je me echt afvoeren
                            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Ik ben 7kg afgevallen in anderhalve maand door 4 dagen te fitnessen ochtends. En daarna avonds nog even 5 tot 10km te hardlopen. Ik at dan in de ochtend met de lunch en diner daarna niks meer. Dan val je echt snel af.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X