5-7 kilo afvallen binnen 3 maanden -14 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 5-7 kilo afvallen binnen 3 maanden -14 jaar

Beste Forumleden,

Ik heb een klein beetje overgewicht, ik doe al 8 maanden aan krachttraining en ik heb wel heel wat resultaat opgebouwd voor een 14 jariger.
    Ik zou dit graag beter willen laten zien, maar doordat ik nog teveel vet heb, kan dat niet dus moet ik afvallen.
    Info:
    14 jaar
    ±72KG
    1.75CM

ik zou graag 65KG willen wegen.

Ik doe weinig Cardio, ik doe 3 uur per week krachttraining, mijn eetpatroon is ook niet zo heel goed, maar ik let wel op als iets veel te vet is of niet, of als ik teveel slechte dingen achter elkaar eet.

Wat raden jullie mij aan om 5 tot 7 kilo af te vallen?

Je geeft het antwoord zelf al:
    mijn eetpatroon is ook niet zo heel goed
    Voeding is het meest belangrijk wanneer je vet wilt verliezen. Lees de voedingssticky`s en stel met behulp van de excelsheet een voedingsschema op en post die. Dagelijkse voeding - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
    Geef ook je trainingsschema!

Comment

Oftewel meer cardio en een beter eetschema.
      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Ik laat even in het midden of 65 kilo een goed gewicht is voor jou.

Als je weinig cardio doet, zul je je doel om je vetpercentage te verlagen door middel van je voeding moeten bereiken. Ik zie de gemiddelde 14-jarige lunchen met een zak chips en een energydrink, ik weet niet of jij dat ook doet. Dat komt omdat je niet hebt aangegeven wat je nu eet, behalve dat je wel weet dat het 'slecht' is. Dan weet je misschien ook wel wat je moet veranderen?

Comment

hier wat tips:
          -geen zout
          -niet te veel carbs (pasta , rijst , aardappelen,boterhammen)
          -Geen frisdrank (ik zelf drink alleen water en alcohol)
          -savonds zeker geen chips eten , als je die verslaving hebt kan je beter smorges in school een zak chips opentrekken.