Het lukt na 6 maanden niet meer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het lukt na 6 maanden niet meer

Hey

Ik heb een groot probleem de eerste paar maanden ging het hard maar nu kom ik zelfs aan ipv af.

Wat ik nu eet:
    Maaltijd 1
    Banaan
    Eiwitshake
    Havermoutpap
    3 eieren

Maaltijd 2
    400 gram Kwark met lijnzaad

Maaltijd 3
    200 gram Kipfilet,tartaar of vis met 220 gram groentes

Maaltijd 4
    200 gram Kipfilet,tartaar of vis met 220 gram groentes

Maaltijd 5
    Eiwitshake
    3 Rijstwafels met pindakaas
    30 amandelen

Ik ben er nu achter gekomen dat ik veelste veel eiwitten eet, die zich omzet in vet

Stats:
    Man
    17 jaar
    62 kg
    1,60 m
    18% Vetpercentage
    Ik sport 1-3x in de week

Ik wil eerst droog worden en dan spieren aanmaken of is dat niet slim?
    Weet iemand een beter schema voor mij?
    Ik kom er niet helemaal uit met de excel sheet dus daarom heb ik het zo gedaan

kunnen eiwitten omzetten in vetten? Dat lijkt me vrij onlogisch, of zie ik dat verkeerd?

Comment

Nou kijk dat werd mij verteld op de sportschool dus ik nam aan dat het klopte

Comment

zet het f in een excel bestandje met kev verhoudingen erbij, staat hier op het forum bij sectie voeding
        Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
        Doel eind 2015: 100kg
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by Tjerrelt View Post
          kunnen eiwitten omzetten in vetten? Dat lijkt me vrij onlogisch, of zie ik dat verkeerd?
          ja eiwitten zetten zich om in glucose en dat zet zich weer om in vet, kort gezegd.

Maar je komt aan als je een overschot hebt op je onderhoudsbehoefte. Ongeachte of je teveel van iets hebt. En zet het dus in een excel sheetje

Comment

Kan iemand mij doorlinken naar hoe je dat excel bestandje kan maken?

Comment

Kijk bij voeding, stickys. Daar staat ie.
              Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Is jou vetpercentage toegenomen?
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have ā€œawesome techniqueā€ are usually the biggest disastersā€”their ego just doesnā€™t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Bedankt iedereen ik maak morgen een excel bestandje

Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Is jou vetpercentage toegenomen?
                  Nee hij is niet toegenomen maar me gewicht wel met 3 kg terwijl ik de laatste maand niet hebt gesport dus het kan geen spier zijn en me buik word ook maar niet platter.

Comment

Je komt niet aan in vet door teveel eiwit, maar door teveel kcal. Verder is het normaal dat je stagneert met afvallen als je je voedingspatroon niet aanpast op het lager worden van je gewicht. Betekent dat je je inname een klein beetje moet verlagen. Dat je aankomt is ook mogelijk als je erbij traint en dus spiermassa aankomt. Hoe heb je je BF gemeten?
                    Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Luxurious View Post
                      Bedankt iedereen ik maak morgen een excel bestandje

Nee hij is niet toegenomen maar me gewicht wel met 3 kg terwijl ik de laatste maand niet hebt gesport dus het kan geen spier zijn en me buik word ook maar niet platter.
                      in rust groei je pas, daarom hebben de meeste een deload week (houd in week niet trainen, of op laag intensiteit trainen) dit kan best door gaan in de 2de week maar dan houd het wel op, dus het is mogelijk dat je wel gegroeid bent in spiermassa.

verder, wilt het nog niet altijd kloppen wat de fitness trainers zeggen het niveau om het te halen is helaas erg laag.
                      teveel kcal lijd er toe tot gewicht toename dan maakt het niet uit of het nou van vetten, koolhydraten of eiwitten komt.
                      Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                        ja eiwitten zetten zich om in glucose en dat zet zich weer om in vet, kort gezegd.
                        Gebeurt maar weinig, zeer inefficiƫnt ook.

Comment

Iedereen bedankt voor het reageren

Wat kan ik nu het beste doen dan?

Comment

Originally posted by Luxurious View Post
                            Iedereen bedankt voor het reageren

Wat kan ik nu het beste doen dan?
                            Je resultaten beter meten. Dus je vetpercentage meten. En je kcal inname goed bijhouden. Meten is weten. Dan kun je ook gericht aanpassingen maken als het nodig is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X