Vetpercentagemeter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vetpercentagemeter

Heb even op het forum gezocht maar ik kon geen topic hierover vinden. Ik zou graag mijn vetpercentage bij willen gaan houden en ik denk dat deze meter daar wel geschikt voor is. Zijn er mensen die ervaring hebben de meter van bodyenfitshop.nl (defender bodyfat caliper)?

Of misschien raden jullie een andere aan? Mijn dank is groot!
    Nothing is over until you stop trying!

Originally posted by Thierry View Post
    Heb even op het forum gezocht maar ik kon geen topic hierover vinden. Ik zou graag mijn vetpercentage bij willen gaan houden en ik denk dat deze meter daar wel geschikt voor is. Zijn er mensen die ervaring hebben de meter van bodyenfitshop.nl (defender bodyfat caliper)?

Of misschien raden jullie een andere aan? Mijn dank is groot!

Ik snap toch serieus niet waarom je dat wil bijhouden, je hebt toch een spiegel.

btw:Ben jij die speklap op die foto

Comment

Originally posted by monster menno View Post
      Ik snap toch serieus niet waarom je dat wil bijhouden, je hebt toch een spiegel.

Ja kijk weet je wat het is, ik zie hier mensen die allerlei vetpercentages roepen en ben ook benieuwd naar de mijne. Ook zou ik graag willen weten of en hoeveel vooruitgang ik maak

En tjaa die foto, kwam hem op internet tegen en vond hem wel grappig. Moest even snel een foto hebben die verander ik nog wel een keer
      Nothing is over until you stop trying!

Comment

Originally posted by Thierry View Post
        Ja kijk weet je wat het is, ik zie hier mensen die allerlei vetpercentages roepen en ben ook benieuwd naar de mijne. Ook zou ik graag willen weten of en hoeveel vooruitgang ik maak

En tjaa die foto, kwam hem op internet tegen en vond hem wel grappig. Moest even snel een foto hebben die verander ik nog wel een keer
        Die van mij is niet veel beter

Comment

Originally posted by monster menno View Post

hahaha speklap

ik ben niet eens eigenaar van een personen weegschaal, wel een keuken weegschaal ohyeah,

waarom een obsessie maken van een getal? dat is jezelf iedere keer voor het blok zetten
          "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X