Cardio en overtollige / slappe huid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cardio en overtollige / slappe huid

Hallo mensen,

Ik zit met een vraag :

Moet je nou juist Cardio of alleen KT om je overtollige / slappe huid enigszins te verbeteren?

Ik gebruik al vocht inbrengende cremes, vette vis, veel water drinken , buikspieren trainen, 4x per week KT, maar cardio er bij juist goed of niet?

Mvg

Huid is altijd moeilijk en is echt verschillend per persoon.

Ik merk meer verbeteringen met KT, misschien omdat je ipv alleen je bf% omlaag te halen ook je spieren ontwikkeld, wat weer voor meer volume onder de huid zorgt.
    Ik heb een aantal jaren geleden alleen cardio gedaan en m'n huid werd alleen maar slapper.
    createmybody.net

Comment

als je je overtollige vet wilt weghalen zul je dat moeten doen door spieren op te bouwen, daarbij helpt alleen KT.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Het gaat hier denk ik niet per sé om vet, maar meer over de slappe huid die er over blijft als je eindelijk veel vet bent kwijt geraakt
        En daar werkt maar heel weinig tegen. Alleen KT om de spieren te vergroten en dus meer volume te kweken onder de huid zodat deze weer wat strakker gaat staan.
        createmybody.net

Comment

Originally posted by phormicola View Post
          Het gaat hier denk ik niet per sé om vet, maar meer over de slappe huid die er over blijft als je eindelijk veel vet bent kwijt geraakt
          En daar werkt maar heel weinig tegen. Alleen KT om de spieren te vergroten en dus meer volume te kweken onder de huid zodat deze weer wat strakker gaat staan.
          Juist.

Comment

Bedankt voor jullie reacties! Dat word dus KT en veeeel geduld nog meer nuttige tips? :d

Comment

Je hoort vaak dat je moet gaan smeren, maar ik heb dit persoonlijk nog nooit gedaan. Verder kun je, als je nog moet afvallen, het heel langzaam aanpakken zodat je huid de tijd heeft om te krimpen.
              Als je geen cosmetische ingreep wilt laten doen, zul je er gewoon mee moeten leren leven

En de KT helpt echt. Ik ben nu zo'n 2 maanden bezig en hoewel ik nog geen echt zichtbare resultaten heb geboekt, is m'n huid wel wat strakker gaan staan.
              createmybody.net

Comment

Hmm ja ik smeer wel, en misschien is het wel dikke bullshit maar het lijkt alsof het wel iets strakker gaat staan, ik gebruik nu 'dove firming' schijnt de huid te verstevigen.

KT blijf ik sowieso doen, cardio kap ik mee, een ingreep is me veel te duur en tevens afgeraden door me huisarts! Hoop toch dat er ooit nog een echte oplossing komt hiervoor

Comment

Haha 1 tip water drinken.

Comment

KT werkt inderdaad het beste. Mijn buikhuid is echt veel strakker dan 10 jaar geleden notabene.
                    Maar verwacht geen wonderen na een paar weken, het kost wel tijd en heel veel inzet.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

@ Mocro, 5-6 liter per dag lijkt me wel genoeg

@beaudien, bedankt voor je reactie ik ga me echt 100% inzetten in de KT hoop binnen een half jaar enige verbetering te zien!

Comment

Ik heb nog wel een aanvullende tip. Bindweefselmassage kan je ook helpen om de huid beter doorbloed en strakker te krijgen.

Comment

Thanks Pallas! Zoiets kan je zeker laten doen in een schoonheidssallon o.i.d.? Werkt zoiets echt? Eigen ervaring?

Comment

Ik heb het gedaan na de zwangerschap van mijn tweeling, die eindigde in een keizersnede. Dat littekenweefsel is nogal stug en ik vond het een beetje flubberig daarboven, met trainen werd het strakker maar niet strak genoeg naar mijn zin. Er is nogal wat verschil in massages, zoek een goede die hier ervaring mee heeft. Het heeft echt goed geholpen.

Comment

Dankjewel! Ik ga hier zeker meer informatie over verzamelen en een goeie zoeke!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X