Na nu een tijdje vol kracht te hebben getraint ben ik tot de conclusie gekomen dat dit niet goed werkt voor mij. Ik blijf me mateloos aan vet irriteren en heb besloten eerst daar wat aan te gaan doen voordat ik weer met in dit geval massa verder ga.
Het probleem is alleen dat ik het in geen mogelijk fatsoenlijk droger krijg het lijkt nergens op en ik sta nu echt op het punt om gewoon weer 3-4 uur cardio te gaan doen (zoals ik het verleden deed) met alle gevolgen van dien. Dus voordat ik over ga op dat idiote plan hoor ik graag van jullie wat ik moet veranderen om het op een andere manier beter te laten werken.
Ik train nu 5 dagen in de week kracht:
Maandag: Borst,schouders triceps
Dinsdag: Rug, biceps
Woensdag: Benen, onderrug
Donderdag: Borst,schouders triceps
Vrijdag: Rug,biceps
Op al deze dagen ren ik ook minsten een half uur, en soms ook een uur. In het weekend kan ik het soms ook niet laten om cardio te doen dan ren ik minstens een uur.
Ik eet het volgende
11:00 GEbakken ei en een shake 2 scheppen ( 3 eieren in kokosvet of olijfolie)
14:00 Salade,komkommer,kip of vis,paprika,mais, wortel etc.
16:00 Een avocado en een handje noten
18:00 Groente en vlees,vis of kip
22:00 Magere franse kwark (500ml), fruit
Globaal gezien is dit waar ik me aan probeer te houden, ik kan me ook nooit voorstellen dat dit teveel is buiten het feit dat ik ook nog eens cardio doe, eet ik al veel minder dan toen ik me meer met massa bezig hield.
Ik heb ook maar gelijk een foto gemaakt en hier gepost, aangezien ik benieuwd ben naar wat jullie schatting van mijn vetpercentage is. Volgens zo'n debiele weegschaal 17.1% maar kzou zelf eerder rond de 20% schatten dit moet echt drastisch omlaag voor ik weer massa wil gaan trainen anders kan ik het gewoon niet.
Het probleem is alleen dat ik het in geen mogelijk fatsoenlijk droger krijg het lijkt nergens op en ik sta nu echt op het punt om gewoon weer 3-4 uur cardio te gaan doen (zoals ik het verleden deed) met alle gevolgen van dien. Dus voordat ik over ga op dat idiote plan hoor ik graag van jullie wat ik moet veranderen om het op een andere manier beter te laten werken.
Ik train nu 5 dagen in de week kracht:
Maandag: Borst,schouders triceps
Dinsdag: Rug, biceps
Woensdag: Benen, onderrug
Donderdag: Borst,schouders triceps
Vrijdag: Rug,biceps
Op al deze dagen ren ik ook minsten een half uur, en soms ook een uur. In het weekend kan ik het soms ook niet laten om cardio te doen dan ren ik minstens een uur.
Ik eet het volgende
11:00 GEbakken ei en een shake 2 scheppen ( 3 eieren in kokosvet of olijfolie)
14:00 Salade,komkommer,kip of vis,paprika,mais, wortel etc.
16:00 Een avocado en een handje noten
18:00 Groente en vlees,vis of kip
22:00 Magere franse kwark (500ml), fruit
Globaal gezien is dit waar ik me aan probeer te houden, ik kan me ook nooit voorstellen dat dit teveel is buiten het feit dat ik ook nog eens cardio doe, eet ik al veel minder dan toen ik me meer met massa bezig hield.
Ik heb ook maar gelijk een foto gemaakt en hier gepost, aangezien ik benieuwd ben naar wat jullie schatting van mijn vetpercentage is. Volgens zo'n debiele weegschaal 17.1% maar kzou zelf eerder rond de 20% schatten dit moet echt drastisch omlaag voor ik weer massa wil gaan trainen anders kan ik het gewoon niet.
Comment