dieetschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dieetschema

Hallo,

Ik wil graag afvallen maar ik zou dan graag een eiwitdieet volgen. Ik kon op internet niet echt een schema vinden dus heb ik er zelf één gemaakt, maar ik weet niet of die wel goed is dus zou ik graag jullie mening erover hebben.

Per dag drink ik al 1 1/2 liter water en rond de 3/4 kopjes groene thee. Ik sport 5 dagen in de week, 1 uur per dag.

alvast bedankt
    Attached Files

ben je een dwerg?
    zo niet wat denk je met 1000Kcal per dag, een Sesamin Pil en 5x per week porten exact te bereiken?

weest welkom maar gebruik de zoekfunctie en lees de Stikies in de voeding en training secties goed door.
    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

euh afvallen misschien? Ik weet dat 1000 kCal te weinig is, maar de berekening klopt ook niet helemaal. Maar dan kom ik alsnog niet bij de 1600. Maar dat is juist mijn probleem, ik weet niet precieswat ik moet eten en aangezien mijn schema vol eiwitten zat leek het mij wel goed ondanks het gebrek aan Kcal

Comment

Voldoende eiwitten eten is een goed begin. Lees dan nog even verder op deze website en dan zul je te weten komen dat het ook belangrijk is om de juiste verhouding binnen te krijgen van eiwitten, vetten en koolhydraten. Vergeet ook niet dat je voldoende gezond moet blijven eten, als je sport, moet je lichaam bouwstoffen krijgen om goed te kunnen herstellen.

Afvallen kun je het beste slim doen. Slim is: niet te snel afvallen, want dan verlies je ook spiermassa. Die spiermassa moet je koesteren, want die verbruikt ook in rust extra kcal en geeft je lichaam vorm. Focus dus niet teveel op het verliezen van gewicht. Iedereen kan een anorect worden, daar is geen kunst aan, gewoon 1000 kcal per dag blijven eten en voila. De kunst is om je spiermassa te behouden en toch wat vet te verliezen.

Comment

Originally posted by help View Post
          euh afvallen misschien? Ik weet dat 1000 kCal te weinig is, maar de berekening klopt ook niet helemaal.

Maak eerst een correct schema. .

Maar dan kom ik alsnog niet bij de 1600.

dat betekend meer eten.

Maar dat is juist mijn probleem, ik weet niet precieswat ik moet eten en aangezien mijn schema vol eiwitten zat leek het mij wel goed ondanks het gebrek aan Kcal.

Lees je in qua voeding. Kcal, eiwitten, vetten, koolhydraten en training. neem in je schema de macro's en KEV waarden op. Zo wordt het overzichtelijk en duidelijk. Ik zie bv amper eiwitten.
          En vertel ook even wie je bent...
          Leeftijd, gewicht, VP etc etc.

.
          focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X