Advies/Hulp vetpercentage omlaag halen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dit is wat ik heb tot zo ver
    Attached Files

Comment

hier is de nieuwe weer tedek
      Attached Files

Comment

1700 kcals is ook in de cut gewoon te weinig voor een sporter!
        zou minimaal naar 2000kcals gaan maar waarschijnlijk is dat nog te weinig.
        buiten dat minder whey nemen na het trainen en de eiwitten meer verdelen over andere maaltijden.

probeer kcals per maaltijd wat beter te verdelen je hebt maaltijden van 200 en van 500kcals.

de rijst van 7 uur beter naar de maaltijd direct na het trainen nemen. dan heb je de koolydraten het meest nodig en wordt het minder snel als vet opgeslagen.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

ga ik doen heb dat omgeruild en die van 1 uur met alleen whei als 5e maaltijd en om de calorieen omhoog te halen een handje amandelen zit ik op de 1900 ongeveer...

Ik ben niet echt een zware sporter 3 x per week de sportschool en verder een kantoorbaantje. Is het dan zelfs te weinig?

Comment

ik heb ook een kantoorbaan, 3x per week naar de sport school en doe het goed op 1,375
            maar dit is een richt waarde.
            het mooiste is om een tijdje op onderhoud te eten en te trainen en na een paar weken te meten. als er niets veranderd is zit je goed. als je zwaarder of lichter bent geworden moet je het aanpassen.
            focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

hijs gestuurd teddek

Comment

je hebt hem terug, dat vorige schema was een zooitje...
                aantal zaken werden niet meer mee gerekend en waren verkeerd ingevuld.

gooi die anderen oude maar weg en hou deze even aan om in te vullen.
                focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X