Veel afgevallen, maar nog steeds veel vet.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Veel afgevallen, maar nog steeds veel vet.

Beste,

Graag hulp van de pro's, hier mijn verhaaltje:

Ik ben in een jaar tijd ongeveer 37 kilo afgevallen, van 116 kilo naar 78. En weer paar kilo's aangekomen maar dat is geen probleem dat raak ik wel weer kwijt.
    Maar de grote probleem is dat ik nog steeds een buikomtrek heb van 112cm! terwijl ik een normale gewicht heb, ik heb veel aan cardio gedaan, elke dag 1 uur lang fietsen op de hometrainer. Het is ook gelukt om cm's kwijt te raken, eerst was mijn buikomtrek rond de 125 (Denk ik). Ik wil graag mijn buikomtrek rond de 90cm hebben, maar dat lukt gewoon niet, tegen de tijd dat mijn buikomtrek 90cm is moet ik afvallen tot ik 50 kilo weeg :')... Kan er iemand mij misschien helpen wat ik fout doe? De rare is ook wanneer ik liggend mijn buikomtrek ga meten is het nog maar tussen de 95-100cm, betekent dat dat ik gewoon een los hangend huid om door de vele kilo's die ik ben kwijtgeraakt?

Danku!

heb je alleen cardio gedaan? Dan is het niet zo vreemd dat je een kleinere doch nog steeds mollige versie van jezelf bent. Afvallen zonder spierversterkende krachttraining is doelloos. Je hebt meer spier dan vet zitten verbranden met al die cardio. Dus fuck die weegschaal en goed aan de slag dit keer

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      heb je alleen cardio gedaan? Dan is het niet zo vreemd dat je een kleinere doch nog steeds mollige versie van jezelf bent. Afvallen zonder spierversterkende krachttraining is doelloos. Je hebt meer spier dan vet zitten verbranden met al die cardio. Dus fuck die weegschaal en goed aan de slag dit keer
      Ooow mij werd verteld dat ik veel cardio moest doen zodat ik veel vet zou verbranden. Maar krachttraining verbrand toch geen vet, daar krijg je spieren mee. (Wat ik overigens wel wil, maar ik dacht eerst ga ik vet verbranden met cardio, en dan spieren maak want anders zie je het toch niet met al die vet

Comment

Tuurlijk verbrand je vet met kt je verbruikt hierbij calorien als je te veel calorien eet dan kom je aan maar als je kt doet en kwa voeding zit je onder je behoefte dan ga je afvallen en kom je wel met spier aan maar je vetten verbrand je
        Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
        musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

Ik was van plan om deze homegym te bestellen:
          Marcy MWM-980 Homegym

Hiermee kan je de meeste oefening wel doen, is doet genoeg om vet te verbranden?

Hieronder een greep uit het aantal oefeningen dat mogelijk is:

Borst
          Chest press
          Pec Deck

Rug
          Front pull down
          Low row
          Lat pull down

Armen
          Biceps Curl
          Triceps push down
          Single handed biceps curl
          Triceps kick back

Benen
          Leg extension
          Hip Abduction

Schouders
          Upright row
          Side raise
          Front raise

Comment

Ga naar de sportschool en ga dit niet kopen. Of ben je bang om erheen te gaan? Bang om de eerste stap te zetten of bang wat andere mensen van je denken. Niet doen iig! Gewoon gaan en beginnen.

Comment

Ik heb helaas geen tijd voor de sport school ivm met werk.
              Mijn vraag is dus of je met dat homegym ook de zelfde resultaten haalt.

Comment

Ik zou een squatrack/ powercage kopen (losse gewichten) want hier kun je niet je benen trainen.
                (leg extension en hip abduction is verre van een volledige benentraining)
                lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Werk je 15 uur per dag? Als je een uur thuis kunt trainen kun je vast ook wel 1,5 uur uittrekken om in de gym te trainen incl reistijd. Iedereen heeft het druk... Maar goed het is jouw zaak natuurlijk. Ik zou deze prul niet kopen
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Dubish View Post
                    Ik heb helaas geen tijd voor de sport school ivm met werk.
                    Mijn vraag is dus of je met dat homegym ook de zelfde resultaten haalt.
                    Bullshit je hebt altijd tijd, alleen moet je prioriteiten stellen.

Comment

Originally posted by Wengstertje View Post
                      Tuurlijk verbrand je vet met kt je verbruikt hierbij calorien als je te veel calorien eet dan kom je aan maar als je kt doet en kwa voeding zit je onder je behoefte dan ga je afvallen en kom je wel met spier aan maar je vetten verbrand je
                      Elke kg spier die je aanzet verbruikt cal zonder wat te doen, hoe meer spier je inlevert en des te meer cardio.....naja 1 + 1 = 2 dan.
                      Je hebt het al heel duidelijk gezegd
                      "You are what you eat..."
                      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X