cardio op lege maag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cardio op lege maag

ik doe de laatste weken 1 a 2x per week cardio op een lege maag (semi-hiit stijl 30-35 min.) en daarna neem ik meestal een shake met 35 gram proteine een eetlepel honing en een banaan. En een uur later een fatsoenlijke maaltijd, proteinerijk, beetje groente en een mix van snelle en langzame kh. Wat zeggen jullie hiervan?

Doe wat je fijn vindt zou ik zeggen. De hoeveelheid zoden die het eventueel extra aan de dijk zet, is marginaal maar als je je er fijn bij voelt en het past in je macro's gewoon doen. Ik hou niet van dat lege maag werk.

Waarom 2 x snelle carbs erna snap ik ook niet zo goed.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Cardio een lege maag kan, er zijn daarin veel mogelijkheden, al vind ik HIT op een lege maag iets te intensief.
      Als het is om droog te worden zou ik eerder voor trage carbs gaan dan snel na je traingen.
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ik zou er niet te veel over nadenken en gewoon doen. Je merkt zelf wel na een aantal dagen of het werkt of niet.
        Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Klinkt goed! Als je dat een poos vol weet te houden zul je zeker resultaat boeken.
          People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Werkt prima, zo'n verdeling hanteerde ik ook op cardio dagen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X