afslanken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• afslanken

ik heb van een kennis 2 soorten afslankpillen gekregen

iomax en orlistat 120 mg

nu weet ik niet of het verstandig is deze te nemen.
    hij verkoopt ze veel misschien heeft iemand raad voor mij

Orlistat kun je bij de apotheek verkrijgen zonder recept en is 60mg. Word gebruikt tegen obesitas.
    Iomax is familie van aspirine.

Of het verstandig is om deze 2 te nemen? Nee!
    Niet gaan klooien met spul waar je niets van weet!

Veel beter pas je de voeding aan.

Comment

inderdaad als je wilt afvallen moet je gewoon even een optelsom maken van de calorien die je tot je neemt en dan meer calorien verbranden dmv training dat kan zij cardiofitnes etc. en zeker niet gelijk naar de pillen grijpen.

gr. Pienter.

Comment

het is een streven van niet nee, maar als je het goed combineert met voeding en training, kan het best effectief zijn, maar we weten nog niks van de beginsituatie van de topicstrter dus ja....

Comment

Wauw! Goed die kritische houding t.o.v. de mensen die antwoorden, zeker met al 7 posts! TS heeft al 2 weken niet gereageerd, dus wat denk je zelf?

Comment

Iomax familie van asprine ? Iomax is gewoon speed haha, je gaat er hard op maar je blijft ook heel lang wakker of het verstandig i s nee dat is het niet
            bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Hey hallo,
              Ik ben nieuw hier op het forum.
              Ik wil graag wat kilos kwijt raken, maar wel op een goede manier.
              Ik snap niet heel veel van al die berekeningen die je moet doen om een goed voedingschema te maken.
              Ik ben 28 jr 1.78 en weeg 70 kilo. Zou graag naar de 63 gaan.
              Zou iemand mij kunnen helpen?

Comment

Je kunt jezelf helpen door het forum af te speuren en informatie tot je te nemen. Niemand hier zal je een kant en klaar schema voorkauwen.
                People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Originally posted by psiltje View Post
                  Hey hallo,
                  Ik ben nieuw hier op het forum.
                  Ik wil graag wat kilos kwijt raken, maar wel op een goede manier.
                  Ik snap niet heel veel van al die berekeningen die je moet doen om een goed voedingschema te maken.
                  Ik ben 28 jr 1.78 en weeg 70 kilo. Zou graag naar de 63 gaan.
                  Zou iemand mij kunnen helpen?
                  1.78 en 63 kg als streefdoel? Gewoon stoppen met eten lijkt me de meest simpele oplossing.
                  Oh! En open een eigen topic als je vragen hebt, das wel zo beleefd.

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                    1.78 en 63 kg als streefdoel? Gewoon stoppen met eten lijkt me de meest simpele oplossing.
                    Oh! En open een eigen topic als je vragen hebt, das wel zo beleefd.
                    is dat niet aan de magere kant? dan zit je onder je gezonde bmi

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X