In de CUT

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• In de CUT

Beste,

Ik heb verschillende stickies gelezen van bodynet en overige forums.
    Nu is mijn plan, mijzelf aan mijn splitschema te houden (3x per week).

Mijn calorie behoefte is 2350 Calorieën.
    Ik wil dus een calorie tekort creëren door minder te eten en rond de 1800 Calorieën per dag te gaan zitten.

Maar wat op trainingsdagen? Moet ik dan iets lager in de calorieën? of moet ik dan op mijn behoefte van 2350 calorieën gaan zitten + wat cardio na de KT (+/- 200 calorieën) ?

Dan mijn 2de vraag (ik krijg het niet gevonden met de zoekfunctie).
    Kwark... Voordat je gaat slapen is het dan nog steeds verstandig om dit op te eten (500gram) ? Of kan je dit beter iets eerder doen? of over de dag verspreiden? (2x 250Gram).

Alvast bedankt.

Ik train altijd na het avond eten (19/20:00)

Niks kunnen vinden over kwark? Dat is knap

Kan gewoon voor het slapen gaan. Waarom cutten btw als je op 2350 onderhoud zit? Wat zijn je stats en doel?
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

2300 onderhoud. Ben benieuwd naar je stats dan. Wat betreft je overige vragen, begin gewoon met je plan en kijk hoe je vordert. Je kan op onderhoud op trainingsdagen (dan zou ik persoonlijk carbcyclen), je kan ook iedere dag hetzelfde eten, ligt er maar net aan hoe het uitpakt en wat je doel is.

Wat belangrijker is dan dit alles is een degelijk trainingsschema en goeie voeding. Ik zou me daar dus eerst op concentreren
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Mijn stats zijn niet bijzonder maar ik zit op 20% lichaamsvet. (beginner)
        Maar voordat ik ga Bulken (lean) wil ik toch rond de 14% eerst zitten..

Anders krijg je wel heel snel een bolle toet.. en gaat de CUT wel heel lang duren.

Mijn voeding hou ik elke dag bij.. zoek mijn eigen eten uit dus dit gaat ook niet vekeerd.
        Trainingschema is ma: borst/triceps Woe: Rug/Biceps Vrij: Benen/Schouders/Buik

Wat betreft de Kwark vind ik genoeg vragen en antwoorden maar niet specifiek waar ik naar zocht.

Comment

Aaahhh de standaard bulk/cut trainer. Eerst vet verliezen om het later weer bij te komen.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Niet echt.. ik wil gewoon op een steady 14% zitten en blijven.
            Zolang je je voeding erop aanpast zal je vet niet meer zo snel stijgen.

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
              Aaahhh de standaard bulk/cut trainer. Eerst vet verliezen om het later weer bij te komen.
              De standaard? Je kan mss ook eens constructief zijn. No offense hoor

Comment

Originally posted by fransv23 View Post
                Niet echt.. ik wil gewoon op een steady 14% zitten en blijven.
                Zolang je je voeding erop aanpast zal je vet niet meer zo snel stijgen.
                Ik zou mijn voeding en training tot in de details posten. Is ook handiger voor jezelf. Ik weet ook niet of split zo handig is voor je nu.

Comment

My bad......

Comment

Ik zou persoonlijk juist op onderhoud/boven onderhoud eten als beginner. Lekker gainen, je vp daalt vanzelf naarmate je spiermassa stijgt.

En dan inderdaad carbcyclen zoals pescatore aangaf.

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                      Ik zou persoonlijk juist op onderhoud/boven onderhoud eten als beginner. Lekker gainen, je vp daalt vanzelf naarmate je spiermassa stijgt.
                      dat is relatief gezien omdat je massa stijgt. het vet wat ej hebt verlies je niet of iig heel erg langzaam en niet in een aanzienlijke periode van 3 of 4 maanden.

hij als meneer er wel een cut tegen aangooid kan hij in 3 maanden best op de 14% uitkomen en als hij het goed aanpakt met spier behoud.
                      daarna op onderhoud+ knallen, zal je imo sneller het gewenste resultaat brengen.
                      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Maar dan is nog de vraag hoe met de calorieën om te gaan?
                        Op de dagen dat ik niet sport, zit ik wat betreft mijn werk en verder leven. (auto etc..)

Is het dan verstanding om op niet trainingsdagen;
                        -500 calorieën (+/- 1800) te eten En op wel trainingsdagen op onderhoud + een kleine cardio (+/- 200 calorieën)

Of ook op trainingsdagen standaard wat lager inzetten?

Wat betreft mijn voedselschema, hoef ik hier niet te posten.. (niet aanvallend bedoeld) maar ik reken uit dag tot dag wat ik eet en hoeveel.. (ontbijt, voor het slapen is natuurlijk altijd hetzelfde) maar ik zorg op de dag zelf dat ik genoeg binnen krijg inclusief calorieën apps op mijn smartphone.

Comment

Ligt eraan. Hoe ben je tot je onderhoud gekomen? Ik zie geen reden waarom je je schema niet zou posten, nadelen kan het niet hebben, maar goed is jouw pakkie an. Als je al vragen over kwark hebt lijkt het me niet onverstandig.
                          Last edited by pescatore; 05-12-2012, 14:03.

Comment

Om je vraag te beantwoorden, ja je kan onder je onderhoud zitten op niet train dagen. Begrijp alleen niet wat toegevoegde waarde is als je gaat cardioen en 200 kcal meer eet.

Comment

ik lees bijvoorbeeld in de stickies dat het het belangrijk is wel je voedingswaarde (vitamine etc) in te nemen.
                              Bij krachttraining verbruik je een behoorlijk aantal calorieen en op dit wat extra aan te zetten had ik het idee 2/300 calorieen met cardio extra te verbranden.

Mijn voedingsschema bereken ik pas de dag ervoor.. Ik heb meerdere monden te voeden waardoor ik niet zomaar een week vooruit kan plannen.. en me voedingsschema soms op de dag zelf nog wat moet aanpassen.

Hoe ik tot mijn onderhoud ben gekomen is werkelijk 300 verschillende berekenen te pakken. (ze komen allemaal op ongeveer hetzelfde uit) zelf berekend en in de sportschool na gecheckt (maar dit is een weegschaal en deze kan afwijken).

Wat betreft de kwark was het niet de vraag of het verstandig is om het als laatste te eten maar of het beter is om het over de dag te verdelen of alle 500gram in 1x weg te werken voordat je gaat slapen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X