In de CUT

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by fransv23 View Post
    ik lees bijvoorbeeld in de stickies dat het het belangrijk is wel je voedingswaarde (vitamine etc) in te nemen.
    Bij krachttraining verbruik je een behoorlijk aantal calorieen en op dit wat extra aan te zetten had ik het idee 2/300 calorieen met cardio extra te verbranden.

Mijn voedingsschema bereken ik pas de dag ervoor.. Ik heb meerdere monden te voeden waardoor ik niet zomaar een week vooruit kan plannen.. en me voedingsschema soms op de dag zelf nog wat moet aanpassen.

Hoe ik tot mijn onderhoud ben gekomen is werkelijk 300 verschillende berekenen te pakken. (ze komen allemaal op ongeveer hetzelfde uit) zelf berekend en in de sportschool na gecheckt (maar dit is een weegschaal en deze kan afwijken).

Wat betreft de kwark was het niet de vraag of het verstandig is om het als laatste te eten maar of het beter is om het over de dag te verdelen of alle 500gram in 1x weg te werken voordat je gaat slapen.
    Neem een uitgangswaarde als onderhoud, ga lekker trainen en kijk wat je resultaten zijn. Dan kun je altijd nog aanpassen. Ik zou om te beginnen gewoon iedere dag hetzelfde aantal kcal nemen, zo kom je wat makkelijker aan je werkelijke onderhoud en kun je wat scherper je voeding afstellen. Je kunt altijd nog gaan carbcyclen of andere methodes.

Ik zie niet waarom je je voeding niet kan plannen. Of je een gezin hebt lijkt me niet heel relevant wat dat betreft. Onderschat niet hoe belangrijk dit is, zeker de regelmaat hierin en de productkeuze.

Ik raad je ook af om split te gaan trainen, zeker in combinatie met afvallen.

Het lijkt er echter op dat je erg overtuigd bent van je plan, dus wss kan ik niet meer voor je doen dan je succes te wensen.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Beste,

Wat betreft de voeding, dit is al uitgestippeld, soms wil de vrouw iets anders als avond eten en dan pas ik middags mijn voeding wat aan.

Wat betreft het trainingsschema, wat raad jij aan in een Cut dan?

Comment

Voeding terplekke in aps in vullen en we zien wel wat verder eten...
        Die aanpak gaat voor een goede cut niet werken. Ga ervoor of trek een ander plan.
        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
          Voeding terplekke in aps in vullen en we zien wel wat verder eten...
          Die aanpak gaat voor een goede cut niet werken. Ga ervoor of trek een ander plan.

Half werk wordt frustrerend. Je avondeten is vrij goed aan te passen hoor, ook qua variatie. Ik eet ook vanalles als avondeten, op een gegeven moment weet je gewoon wat past en wat niet kan. Voor de rest gewoon strak aanpakken.

Ik zou een ub/lb of een full body nemen. Of een madcow of iets dergelijks, lekker compounds knallen. Volle gas gaan
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X