Hallo allemaal
Ik ben een 15 jarige jongen op kickboksen zit. De reden waarom ik hier aan begon was om af te slanken. Nooit gedacht dat ik dit zo'n ontzettende leuke sport zou vinden ( mag meetrainen met de wedstrijdgroep ) maar anyway. Nu zit ik met een probleem. Na 2 maanden hard trainen ben ik gedaald naar 88 kg ( kben 1.85 en best ''groot'' gebouwd) Nu zit mijn 4e maand er al op, maar verder dan 88 kg daal ik niet.
Het kan niet liggen aan mijn trainingen, want ik train elke dag behalve woensdag en zaterdag. Nu denk ik dat ik te weinig en niet gevarieerd eet, en dat mijn lichaam zo weinig mogelijk vet wil verbranden. Ook vertelde mijn trainer me dat ik uit moest kijken met het verbranden van spieren.
Ook is mijn eetpatroon dramatisch : Eten wanneer ik trek heb
Zou iemand mij kunnen helpen.... ?
Ontbijt: Halve komkommer , hele tomaat, 2 gekookte eieren
Smiddags lunch op school: 4 boterhammen met kipfilet
S'avonds: Meestal rijst met kip en groente of gekookte aardappelen met groente
ik heb me al voorgenomen dat ik met het ontbijt een kop havermout met melk neem
Ik ben een 15 jarige jongen op kickboksen zit. De reden waarom ik hier aan begon was om af te slanken. Nooit gedacht dat ik dit zo'n ontzettende leuke sport zou vinden ( mag meetrainen met de wedstrijdgroep ) maar anyway. Nu zit ik met een probleem. Na 2 maanden hard trainen ben ik gedaald naar 88 kg ( kben 1.85 en best ''groot'' gebouwd) Nu zit mijn 4e maand er al op, maar verder dan 88 kg daal ik niet.
Het kan niet liggen aan mijn trainingen, want ik train elke dag behalve woensdag en zaterdag. Nu denk ik dat ik te weinig en niet gevarieerd eet, en dat mijn lichaam zo weinig mogelijk vet wil verbranden. Ook vertelde mijn trainer me dat ik uit moest kijken met het verbranden van spieren.
Ook is mijn eetpatroon dramatisch : Eten wanneer ik trek heb
Zou iemand mij kunnen helpen.... ?
Ontbijt: Halve komkommer , hele tomaat, 2 gekookte eieren
Smiddags lunch op school: 4 boterhammen met kipfilet
S'avonds: Meestal rijst met kip en groente of gekookte aardappelen met groente
ik heb me al voorgenomen dat ik met het ontbijt een kop havermout met melk neem
Comment