hulp bij voeding aub

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hulp bij voeding aub

Hey ik ben Kevin en ik ben nu een maand of 2 -3 aan het trainen maar ik moet dringend m'n voeding aanpassen. Ik ben pas 20kg afgevallen en m'n voeding is dus zeer ontregeld eigenlijk. Hebben jullie soms tips over dingen die ik wel zou mogen houden en dingen die ik dringend moet veranderen. M'n doel is vooral om nu te proberen lean gainen maar ik wett niet goed hoe te beginnen
    Dit is m'n schema nu

06:00 40g whey + 75g havermout + 20ml mct olie08:00 500g volle yoghurt + 1 appel10:00 400g kipfilet(gegrilled)12:00 500g magere yoghurt +1 banaan14:00 1appel16:00
    pre-workout ( 3g creatrona, 2g beta-alanine, 1,5g taurine, 1,75g guarana)

17:45 post-workout ( 20g whey, 3g creatrona, 2g beta-alanine, 3g HMB)
    18:45

400g biefstuk(gegrilled)
    slapen40g caseine

THX

Is dat je volledige voedingsschema? eet je alleen een halve kilo biefstuk na je workout?? Het moedigt de dames en heren meer aan er naar te kijken wanneer je dit in een schema zet zoals hieronder te vinden is.

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html
    2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
    14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
    25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Alvast super dat je 20 kilo bent af gevallen! Ik zie dat je nieuw bent op het forum, dat ben ik zelf ook en had ongeveer dezelfde vragen als jou! Als ik jou was, zou ik 'Q and A to get ripped' lezen (dat heb ik zelf ook gedaan bij het opstellen van mijn schema). Het is een zeer goede basis inzake koolhydraten, eiwitten en vetten verdelen en vooral eten op de gepaste momenten! Vetten en eiwitten gelijk verdelen over de maaltijden en koolhydraten s'morgens en rond de training.

Persoonlijk zou ik groenten toevoegen in je schema, vooral in je middag- en avondeten. Eventueel max 2 stukken fruit en een handje noten toevoegen voor gezonde vetten. Fruit bevat veel fructose (koolhydraten) maar probeer zeker ook complexe koolhydraten te eten, zoals vb. rijst, volkorenbrood, volkoren pasta, etc..

Ik opteer zelf ook om zoveel mogelijk eiwitten uit voeding te halen en enkel whey te gebruiken na mijn training en in kwark voor het slapen gaan; dus ik zou misschien bij je ontbijt een tweetal eitjes eten i.p.v whey. Mss dat je eventueel s'avond die 500 g yoghurt kan eten voor het slapen gaan? dan hebben je spieren voldoende eiwitten om de nacht door te komen. Ik zou liever yoghurt eten s'avonds dan biefstuk

Hopelijk heb je iets aan mijn uitleg en succes met het opstellen van je schema

Zoals Pascal zegt: gebruik het excel formulier om je schema op te stellen. In de calorielijst kan je ook eens kijken naar goede voeding om zo je schema wat gevarieerd te houden!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X