Hallo jongens,
Ik zou graag wat informatie vragen ivm mijn voedingsschema & trainingsdagen die ik doe.
Laat mij eerst de situatie zeggen ,
Ben begonnen met wat ik vond redelijk wat overgewicht ben 1.85 lang en woog 87KG ( redelijk bierbuikje)
Mijn voedingsschema bestond uit :
Ontbijt : 3-4 sneetje met light confituur of light smeerkaas
Tussendoortje : Stuk fruit
Middagmaal : 300 gr groentjes , 200g vlees , kip , kalkoen , steak etc etc , 70gr ongekookte bruine rijst of 70gr quinoa of een medium aardappel.
Tussendoortje : Stuk fruit + mager yoghurtje
Avondmaal ; 3-4 sneetjes met kipfilet , hesp , ham etc etc
Tussendoortje : handvol ongezouten notenmix
Dit is dus men voedingschema nu de dagen die ik trainde ,
Maandag : Milon cirkel ( weet niet als iedereen dit kent )
Dinsdag : 20m lopen 20m fietsen
Donderdag : krachttraining
Vrijdag : milon cirkel
Zondag : krachtraining
Achter elke (kracht)training nam ik een Protieen shake voor de rest niets anders van supplementen.
Nu was ik 2 maanden bezig en ging van 87kg naar 76kg wat ik dus prachtig vond ben overal vermagerd behalve men bierbuikje is er nog steeds
Ohjah toen ik mij laatse weegde ik de gym had ik ook 25% FB.
Nu heb ik op 18 jan een operatie had aan mijn knie dus kan niet echt gaan trainen ( heb wel dumbels liggen maar niet zoveel gebruikt)
Heb wel gemerkt nu ik zoveel thuis zit dat ik nog meeste van mijn schema volhoud behalve middagmaal is af en toe wel x ongezond.
Nu mijn vraag is moet ik dit blijven volhouden op deze manier als ik terug kan gaan trainen?
Moet ik geen extra supplementen nemen voor beter resultaat?Want eigelijk op 31 jun ga ik op reis naar Spanje dus vraag ik mij af is dit haalbaar voor dit buikje weg te krijgen + klein beetje strak staan in ong 3.5-4 maanden?
Bedankt voor het lezen jongens !!
Want
Ik zou graag wat informatie vragen ivm mijn voedingsschema & trainingsdagen die ik doe.
Laat mij eerst de situatie zeggen ,
Ben begonnen met wat ik vond redelijk wat overgewicht ben 1.85 lang en woog 87KG ( redelijk bierbuikje)
Mijn voedingsschema bestond uit :
Ontbijt : 3-4 sneetje met light confituur of light smeerkaas
Tussendoortje : Stuk fruit
Middagmaal : 300 gr groentjes , 200g vlees , kip , kalkoen , steak etc etc , 70gr ongekookte bruine rijst of 70gr quinoa of een medium aardappel.
Tussendoortje : Stuk fruit + mager yoghurtje
Avondmaal ; 3-4 sneetjes met kipfilet , hesp , ham etc etc
Tussendoortje : handvol ongezouten notenmix
Dit is dus men voedingschema nu de dagen die ik trainde ,
Maandag : Milon cirkel ( weet niet als iedereen dit kent )
Dinsdag : 20m lopen 20m fietsen
Donderdag : krachttraining
Vrijdag : milon cirkel
Zondag : krachtraining
Achter elke (kracht)training nam ik een Protieen shake voor de rest niets anders van supplementen.
Nu was ik 2 maanden bezig en ging van 87kg naar 76kg wat ik dus prachtig vond ben overal vermagerd behalve men bierbuikje is er nog steeds
Ohjah toen ik mij laatse weegde ik de gym had ik ook 25% FB.
Nu heb ik op 18 jan een operatie had aan mijn knie dus kan niet echt gaan trainen ( heb wel dumbels liggen maar niet zoveel gebruikt)
Heb wel gemerkt nu ik zoveel thuis zit dat ik nog meeste van mijn schema volhoud behalve middagmaal is af en toe wel x ongezond.
Nu mijn vraag is moet ik dit blijven volhouden op deze manier als ik terug kan gaan trainen?
Moet ik geen extra supplementen nemen voor beter resultaat?Want eigelijk op 31 jun ga ik op reis naar Spanje dus vraag ik mij af is dit haalbaar voor dit buikje weg te krijgen + klein beetje strak staan in ong 3.5-4 maanden?
Bedankt voor het lezen jongens !!
Want
Comment