Informatio over schema & trainingsdagen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Informatio over schema & trainingsdagen.

Hallo jongens,

Ik zou graag wat informatie vragen ivm mijn voedingsschema & trainingsdagen die ik doe.
    Laat mij eerst de situatie zeggen ,
    Ben begonnen met wat ik vond redelijk wat overgewicht ben 1.85 lang en woog 87KG ( redelijk bierbuikje)
    Mijn voedingsschema bestond uit :

Ontbijt : 3-4 sneetje met light confituur of light smeerkaas

Tussendoortje : Stuk fruit

Middagmaal : 300 gr groentjes , 200g vlees , kip , kalkoen , steak etc etc , 70gr ongekookte bruine rijst of 70gr quinoa of een medium aardappel.

Tussendoortje : Stuk fruit + mager yoghurtje

Avondmaal ; 3-4 sneetjes met kipfilet , hesp , ham etc etc

Tussendoortje : handvol ongezouten notenmix

Dit is dus men voedingschema nu de dagen die ik trainde ,

Maandag : Milon cirkel ( weet niet als iedereen dit kent )

Dinsdag : 20m lopen 20m fietsen

Donderdag : krachttraining

Vrijdag : milon cirkel

Zondag : krachtraining

Achter elke (kracht)training nam ik een Protieen shake voor de rest niets anders van supplementen.

Nu was ik 2 maanden bezig en ging van 87kg naar 76kg wat ik dus prachtig vond ben overal vermagerd behalve men bierbuikje is er nog steeds

Ohjah toen ik mij laatse weegde ik de gym had ik ook 25% FB.

Nu heb ik op 18 jan een operatie had aan mijn knie dus kan niet echt gaan trainen ( heb wel dumbels liggen maar niet zoveel gebruikt)

Heb wel gemerkt nu ik zoveel thuis zit dat ik nog meeste van mijn schema volhoud behalve middagmaal is af en toe wel x ongezond.
    Nu mijn vraag is moet ik dit blijven volhouden op deze manier als ik terug kan gaan trainen?
    Moet ik geen extra supplementen nemen voor beter resultaat?Want eigelijk op 31 jun ga ik op reis naar Spanje dus vraag ik mij af is dit haalbaar voor dit buikje weg te krijgen + klein beetje strak staan in ong 3.5-4 maanden?

Bedankt voor het lezen jongens !!

Want
    Last edited by Loose; 21-02-2013, 20:40.

hallo,

teneerste top dat je aanmeld opzoek naar hulp. ten tweede wat vind je er zelf van. vind je het niet een beetje veel om 9kg te verliezen in 2 maanden. zo ja. zou dit te maken kunnen hebben met een te lage kcal inname? zo ja meer gaan eten

in mijn ogen eet je veel te weinig. ook als je af wil vallen moet je dit niet overdrijven. voor nu kan ik je adviseren meer te gaan eten, hierdoor zal je wat aankomen maar je kan hiermee ook wat spiermassa aanzetten. aangezien je krachttraining doen. of je buikje strak word weet ik niet, je hebt blijkbaar nog 25% vet en dit verbrand je niet zomaar.. gezien je gewicht zou ik dus wat vvm proberen te winnen.

in de stickys staat goede informatie over voeding. daarin zou je je kunnen inlezen

succes ermee

Comment

Ik moet wel zeggen dat ik op geen enkel moment van de dag honger heb met dit schema

Comment

wat wil je nou? je wil meer resultaat toch?. als je spier wilt aankomen dan moet je voldoende kcal binnenkrijgen. anders verbrand je meer dan je binnenkrijgt en zul je geen spiermassa aanzetten.

het buikje verder wegwerken dan blijft er niets van je over kwa gewicht en misschien veel hangend vel. wil je strak worden dan moet je lichaam zichzelf herstellen en je moet een beetje de lose ruimte die 9kg die je kwijt bent weer een beetje opvullen. met jawel spiermassa. tevens is smeerkaas nou niet echt super goed om tot je te nemen (btw wat is hesp?)

ik heb verder geen info of je man of vrouw bent. dus ga er vanuit dat je een man bent
        Last edited by Beachboy; 22-02-2013, 10:35.

Comment

Ik begin ook elke dag met 2 boterhammen met smeerkaas
          Geen voeding is slecht als het maar binnen je macro's past

Zet het even in de excelsheet uit de stickies van de voedings-sectie, dan kunnen we je verder helpen!

Comment

Heb excell gemaakt hoe zet ik dit nu hier of op welke site zet ik het dat iedereen het kan downen?

Comment

Comment

Comment

Dit is alles denk ik , hou er wel rekening mee dat dit alles is wanneer ik actief ben momenteel ben ik in revalidatie van knie operatie dus fitnessen doe ik niet.

En door dat drink ik momenteel geen shakes , ei eet ik ook niet en ongezouten notenmix ook niet veel maar ga ik wel doen als ik weer actief ben !

Comment

je hebt ergens zelf met de aantallen zitten rommelen want 208 e + 238 koolhydraten = 446*4 = 1784 + (64*9) = 2360 kcal wat je nu zou binnen krijgen volgens je k e v

verder ziet het er wel netjes uit snap niet waarom je nu geen nootjes zou eten, je wilt nu ook gezond eten lijkt mij.

Comment

k maar zoals ik zeg nu momenteel shakes + ei doe ik niet omdat ik niet train , maar gewoon verder doen zoals ik nu doe het is zeker niet te weinig?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X