Buik en borst vet.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Buik en borst vet.

Beste forumleden,
    Ik ben nu al een aantal jaren aan het trainen en sinds een half jaar serieus bezig met voeding. In de stickies is erg veel te lezen en te leren over voeding etc. Nu kijk ik niet naar de weegschaal maar in de spiegel. Ik heb zeker resultaat waar ik erg blij mee ben. Ik ben me ervan bewust om nog strakker aan me voedingsschema te houden. Alleen had ik een vraag over vet verbranden. Ik ben afgevallen onderin bij me buik en mijn heupen. Dit resulteert onder meer dat ik nieuwe broeken of riemen moet kopen. Dit is natuurlijk goed nieuws echter gaat het vet bij me borst en er onder niet tot nauwelijks weg. Onder me borst heb ik overtollig vet maar eronder gaat het al aardig weg. Nu train ik men borst gewoon 2 x per week. Nu lees ik verschillende verhalen over dat je juist veel borst moet trainen en juist niet. Plaatselijk verbranden bestaat niet daar ben ik me van bewust maar misschien hebben jullie wat tips?
    Uiteraard zal ik gewoon door moeten gaan met trainen.

Alle tips zijn welkom.

Groeten rik

Volhouden! Gaat waarschijnlijk als laatst weg.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Vetverbranding is heel simpel.
      Meer energie verbranden dan je binnenkrijgt!
      Hoe wat en waar het vet als eerst en laatst weggaat is bij iedereen anders.

Tip die ik je mee kan geven is ga er niet iedere dag naar kijken, maar maak foto's/ metingen (cm's/ vet%).
      Misschien 1x per maand..1x per 6 weken zoiets. Als je dan geen verschillen ziet dan doe je iets fout.
      Maar zo te horen ben je goed op weg dus wat Nocerino al zegt; gewoon volhouden.
      Broomstick_bodybuilding op insta
      F#CK heavy weights

Comment

Wanneer je in gewicht bijkomt, kom je het eerst bij in vet rondom je buik, had denk ik iets te maken met het beschermen van je organen, daarna borst/heupen en dan de overige plaatsen op je lichaam. Toen ik 25 kilo zwaarder was had ik een vollere buik, veel vet rondom armen/onderrug/benen, 25 kilo minder zie je er bijna niets van ( kleine beetje hangende vetrol) maar verder niets.

Buik/borst verbrand je wat later, gewoon doorgaan!
        Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Oke duidelijk. Bedankt voor de tips! Ik zal fotos blijven maken!Meten bedoel je je buik en borst?Groeten

Comment

om op je 2e vraag trg te komen: of je je borst 2x per week doet, ik doe meer borst dan rug over n week gezien( geen gewone split maar toch...) omdat die achterloopt, zorg wel dat je je schouders stretch en voldoende opwarmt zodat het geen blessures met zich meebrengt

kan dus prima
            powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

Het is dus niet zo dat je hoe meer borst je traint hoe dikker ze worden?
              ik begin inderdaad standaard met een warming up.

Comment

dikker? als je meer borst doet (verdeeld over de week) zal je borstspier meer groeien, dat is toch de bedoeling..
                powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

Ja. Ik vind ze nu te dik en te groot. Valt erg op in t shirts etc. Dus wat is dan het effect va n borst trainen?

Comment

Ik heb precies hetzelfde gehad. Gewoon vetpercentage blijven verlagen, komt vanzelf goed...
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik blijf uiteraard door gaan. Merk langzaam vordering zoals ik geen gaatje over hou bij me riem. Alleen is het frustrerend dat het bij me borst niet weg gaat.

Comment

Je komt op dit forum uiteraard veel vragen tegen over problemen met trainen etc.
                        Hierbij wil ik even kwijt dat ik ook zeker dankzij jullie hulp nu 7,5 kg ben afgevallen.
                        Dit is op basis van toen ik begon met sporten in de sportschool.
                        Ik wil er nog circa 3 kg af hebben. Het resultaat is erg goed zichtbaar nu! En het wordt nu een kostbaar plaatje aangezien shirtjes en broeken erg wijd gaan zitten!
                        Ik ga circa 4 x in de week naar de sportschool en doe dan kt gevolgd door 45+ cardio.
                        Dit en met behulp van een goed voedingschema heeft geresulteerd in veel vetverlies en toch ook in spiermassa.

Wat volgens mij trouwens het belangrijkste is : Motivatie.
                        - je vriendin een aantal keer minder zien.
                        - ipv bier een watertje bestellen.
                        - ipv chips pak je fruit.
                        - groente thee ipv koffie.
                        En uiteraard zovaak mogelijk sporten.
                        Last edited by vission; 22-05-2013, 10:31.

Comment

Ik herken het probleem, zoals al eerder gezegd is er is maar 1 weg hierin gewoon door gaan. Niets meer, niets minder.

Comment

Ik hoop echter wel dat je het met je vriendin het tactischer hebt aangepakt zoals ik dat gedaan heb. Want het na 4 1/2 jaar nu men ex!

Comment

Heeft ze het net uitgemaakt?
                              Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X