Hoe buikvet verliezen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe buikvet verliezen?

Hey,

Ik ben nu al een hele tijd aan het trainen, zowel cardio als krachttraining.
    Het resultaat is overal wel zichtbaar alleen rondom mijn buik krijg ik het vet maar niet weggetraind.

Ik let op mijn eten , ik doe cardio en buikspier oefeningen speciaal naar men buikvet toegericht en toch lijkt het niet veel te helpen.

Waarschijnlijk moet ik gewoon doorzetten en zal het wat langer duren maar wou toch eens horen of er iemand mischien wat tips heeft of dergelijke informatie.

Alvast bedankt.

je kan niet werken aan vetreductie specifiek op een plaats. Buikspieroefeningen om buikvet te verliezen slaat nergens op.

goed voedingsschema, strikt aanhouden
    full body trainingsschema, hoofdzakelijk kracht
    eventueel aanvullen met wat cardio

volhouden en doorzetten
    algehele body fat doen dalen
    ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Meet je je resultaten? Zo niet, ga dat dan eens doen een huidplooimeting is het meest betrouwbaar. Als je na een aantal weken ziet dat je blijft steken op hetzelfde percentage je calorie iname iets afbouwen, probeer dit voornamelijk uit koolhydraten te halen en geleidelijk (150 á 200 kcal per dag en na een aantal weken bij uitblijven resultaat dezelfde stappen herhalen). Ga echter niet onder je BMR zitten.

Ik ga er hierbij van uit dat je voeding daadwerkelijk op orde is.
      2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
      14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
      25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Een goed voeding en trainingsschema! Dan komt het wel goed. En niet opgeven als je niet snelle resultaten ziet. Succes verder
        Hard work Pays off!

Comment

Originally posted by Pascal Jongejan View Post
          Meet je je resultaten? Zo niet, ga dat dan eens doen een huidplooimeting is het meest betrouwbaar. Als je na een aantal weken ziet dat je blijft steken op hetzelfde percentage je calorie iname iets afbouwen, probeer dit voornamelijk uit koolhydraten te halen en geleidelijk (150 á 200 kcal per dag en na een aantal weken bij uitblijven resultaat dezelfde stappen herhalen). Ga echter niet onder je BMR zitten.

Ik ga er hierbij van uit dat je voeding daadwerkelijk op orde is.
          Nee heb nog niet met afmetingen gewerkt, maar het is inderdaad mischien niet slecht als ik regelmatig eens meet.

Bedankt.

Comment

Hoezo is fullbody voor vetverlies goed? Ben ik wel benieuwd naar ?

Comment

Originally posted by NvdK View Post
              Hoezo is fullbody voor vetverlies goed? Ben ik wel benieuwd naar ?
              je traint je hele lichaam je doet meer explosiever oefeningen (sqauten,bencpres,deadlift,pull ups) doordit zweet je ook meer en je houdt minder rust bij fullbodye want je traint niet de zelfde spiergroepen nog meer zweet en je verliest door dit meer kcal en je valt af

goed uitgelecht??

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X