Droogtrainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Droogtrainen

Hallo,

Ik wil graag gaan droogtrainen. Ik let nu vooral veel op me voeding en ik doe nu ongeveer 1 week elke keer na de krachttraining 15 mins cardio en ik vraag me af of dit genoeg is. Ik heb geen echt voedingsschema maar ik kan wel vertellen wat ik zo ongeveer eet elke dag. op met "rustdag" eet ik als ontbijt: 2 tot 4 boterhammen met kaas of ik eet een bord havermout met melk. In de middag eet ik meestal 2 broodjes of soms ook niets. Als avond eten is het meestal rijst met groente en vlees/kip/vis maar ik sla meestal de kip enzo over. (heb ik niet echt een reden voor) Ik heb ook nog niet echt een vast "trainingsschema'' omdat dat elke week gaat verschillen omdat ik ook een baantje heb :P maar ik sport meestal 3 tot 5 keer per week en dan doe ik de ene dag borst, schouders en benen en de andere dag rug biceps en triceps me buik doe ik altijd en dan na de training even 15 mins cardio. Op dit moment eet ik even een beker yoghurt met muesli haha Ik weet niet wat me vetpercentage precies is zit volgens mij rond de 15% en ik wil graag naar de 10% toe ik weet niet zeker of het 15% is kan ook 17% zijn maar daar tussen zit ik ongeveer. ik ben ongeveer 1,73 ik ben 15 jaar en ik weeg 74 kilo

Alvast bedankt voor de tips!

Wat je moet doen is een goed voedingsschema maken en je er aan houden.
    Bereken je behoefte uit en maak daar een schema mee, je eet nu iig veels te weinig.
    Lees de stickys even dan kom je een heel eind.

Ps je wordt niet droog dmv training je wordt droog dmv een goed dieet.
    Succes

Comment

bedankt voor de tips maar ik kan niet echt een voedingsschema maken omdat ik in de avond eigenlijk eet wat er op tafel staat en dat verschilt elke avond. Ik ben nog 15 dus ik kan niet echt met hoge eisen komen XD

Comment

Hebben we dat wonder weer..

Comment

Gewoon tegen je ouders zeggen dat je zelf je eten klaar maakt, een mooi lichaam krijg je niet alleen met trainen. Zoals je nu eet, eet je echt te weinig, een ethiopier krijgt nog meer binnen. Gewoon een voedingsschema maken, daar bereik je meer mee dan nu. Wat trainingsschema betreft kun je beter borst/schouders/triceps doen en benen/rug/biceps imo.

Comment

Maar je kan sowieso nog steeds een voedingsschema maken en dan avondeten wat de pot schaft.

Kan in de toekomst altijd nog,maar de rest van de dag kan je je dan toch nog nog aan het schema houden.

Als je s avonds gezond eet,komt dat voorlopig heus wel goed.
            En als je het dan perfect wil doen,kijk je ook bij het avondeten naar kcal/eiwitten/koolhydraten en vetten.

Succes!
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Och, is het weer zo ver..
              Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

Tsja,
                Misschien had ik niet eens moeten reageren.

70 berichten gepost ,meer dan een half jaar lid en dan"de kip overslaan,heb ik eigenlijk geen reden voor".(...)
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Eet goed, sla geen maaltijd over al is het maar een dubbele boterham met kaas, om zo je metaboolisme op gang te houden. Probeer iedere 2-3 uur wat te eten met een fors ontbijt (dus niet Melk OF boterhammen, maar melk EN boterhammen), zo kan je lekker op teren en zit je niet op school (want ik neem aan dat je naar school gaat overdag) honger te lijden en te snakken naar wat hartigs uit de kantine.

Voor beginners raad ik het volgende schema aan als basis;
                  Borst + Triceps
                  Schouders + Benen
                  Rug + biceps

Je buikspieren kan je altijd meepakken, ik geloof niet in dusdanige overtraining van deze spieren eigenlijk.

Dit heeft voor mij altijd een goede basis weten te leggen als ik even uit de running was of voor vrienden van mij.
                  Student Fysiotherapie

Mirin'

Comment

mensen die me tips hebben gegeven bedankt en de rest mag van mij voor de trein springen want die onzin van jullie slaat totaal nergens op.

Comment

Originally posted by Damien1997 View Post
                      mensen die me tips hebben gegeven bedankt en de rest mag van mij voor de trein springen want die onzin van jullie slaat totaal nergens op.
                      Ik zal morgen ff een treintje zoeken!
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Daar ga je, alweer. Dat mensen nog de moeite nemen, srs respect voor zulk geduld

Comment

Ag. De jeugd van tegenwoordig he

Comment

Originally posted by Dutchpride View Post
                            Ag. De jeugd van tegenwoordig he
                            Nee, dit is meer de eerste minuut van dit:

Joe Rogan - Devolution Of Stupid People - YouTube
                            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Je kan beter achter de trein springen,want dan kun je het meerdere malen doen.

Je zal je doel nooit halen met de schema's die je nu hebt en al helemaal niet met de houding die je laat zien.
                              Natuurlijk is dat niet wat je wil horen en zul je alles beter weten,maar dat is gewoon de waarheid.

Je kan prima volgens een vast(er) schema eten en 's avonds gewoon met de pot mee eten.
                              Daarbij let je natuurlijk wel op wat het is en of het goed is om je doel te halen.
                              Verder ga je geen maaltijd overslaan en stouw je de kip als eerste naar binnen.

Wil je dit niet doen,vergeet dan je doelen en ga gewoon lekker trainen.
                              Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X