Whey perfection of afslank eiwit.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey perfection of afslank eiwit.

Hallo allemaal,

ik ben nu en tijdje in de cut. En gebruik in men schema in de ochtend whey perfection en na sporten met water. Nu merk ik wel kleine vorderingen alleen vroeg ik me af of ik niet beter de afslank eiwit kan pakken?
    Train 3 x in de week. Kracht + cardio.

Graag wat tips indien mogelijk!!

Groeten

Uit eigen ervaring kun je de whey perfection gewoon blijven gebruiken. Neem zelf 2 shakes per dag en ben nu in 8 weken al 8,5kg afgevallen.

Comment

Uit eigen ervaring kun je de whey perfection gewoon blijven gebruiken. Neem zelf 2 shakes per dag en ben nu in 8 weken al 8,5kg afgevallen.
      Wow man, dat is netjes ! zou ik ook wel willen. dringend aanschaffen die Whey perfection !

Comment

Ik gebruik inderdaad whey isolaat! Geen vet en geen carbs! Val hier ook een hoop mee af. Is wel duurder.. Zal wel om het even zijn!
        Succes is buried in the garden of Failure!
        Prepping for Flexcup 2014!!
        18% ------> 12% and going further!

Comment

Maakt kwa vet verlies echt geen drol uit welke soort eiwitten je pakt. Daar is whey ook niet voor bedoeld. Kcal in vs kcal out
          focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Persoonlijk vind ik afslank eiwit maar onzin. uiteindelijk gaat het om je macro's wat je binnen krijgt en maakt daarbij de soort eiwit dus geen F**k uit zolang je voedingsschema klopt.
            'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Afslank eiwit?Dan zou ik eerder voor Whey Pro-light gaan zit per serving veel minder eiwit dan gewone whey.
              "You are what you eat..."
              That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Klopt idd! Als je marcos goed zijn intereseert het ook weinig.. Maar isolaat in de
                cut heb ik altijd.. Beetje vast patroon geworden haha!
                Succes is buried in the garden of Failure!
                Prepping for Flexcup 2014!!
                18% ------> 12% and going further!

Comment

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik doe al een tijdje research en twijfel of ik aan whey perfection moet beginnen of afslank eiwit. Wie kan mij goede raad geven?
                  Ik ben een sportster (vrouw) op hoog niveau en train ongeveer 15 uur in de week. Ik ben 1.70 en week 70 kg. Ik ben gespierd gebouwd en raak redelijk snel gespierd. Nu is het voor mijn sport beter als ik ongeveer 5 a 6 kilo afval.
                  Ook zou het fijn zijn als mijn spieren wat sneller herstellen na het trainen.
                  Welke zou ik dus het beste kunnen nemen?
                  Let op: Ik wil absoluut niet nog breder worden (dus nog meer spiermassa kweken dan ik al gewoon krijg van een training).

Wie o wie kan mij een goed advies geven? Alvast bedankt!

Comment

door te veranderen naar afslank eiwit ga je geen hol meer afvallen.
                    in whey perfection zit whey eiwit.
                    in afslank eiwit zit whey en caseine (snelle en trage eiwitten), vitaminen, mineralen en L-carnitine.

ik zou bij whey perfection blijven. afslank eiwit is duurder (zit minder in een pot en kost evenveel).

Comment

Originally posted by liquid sword View Post
                      door te veranderen naar afslank eiwit ga je geen hol meer afvallen.
                      in whey perfection zit whey eiwit.
                      in afslank eiwit zit whey en caseine (snelle en trage eiwitten), vitaminen, mineralen en L-carnitine.

ik zou bij whey perfection blijven. afslank eiwit is duurder (zit minder in een pot en kost evenveel).
                      Het verschil in hoeveelheid is maar 200 gram dus daar zou ik niet voor veranderen.

Maar ik zou ook gewoon aan de Whey gaan

Comment

Beste Bartjuh86,

hoe heb jij dat gedaan om 8,5kg aftevallen in 8 weken, heb je 2 maaltijden vervangen door 2 shakes? ik wil graag afvallen. ik hoor het graag van je.

Groetjes, Yoli.

Comment

Denk dat battle niet meer zou reageren.

Stel je gerust even voor in een eigen topic.
                          Groetjes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X