Eet ik genoeg?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eet ik genoeg?

Hey guys ik heb eens een vraagje of hetgene wat ik eet op een dag wel voldoende is,

Ontbijt : bord havermoutpap met light melk , of 4 boterhammen met light confituur / kip curry ( afwisselend )

Tussendoortje : stuk fruit

Middagmaal : 5 boterhammen ( 3 kipfilet / 2 ham )

Tussendoortje : Stuk fruit + magere yoghurt

Avondmaal : 200gr vlees ( kip / biefstuk / vis etc etc) + 70gr bruine rijst of qiunoa of soms ook aardappelen + 300 gr groenten ( broccoli , groentenmixjes noem maar op )

Tussendoortje : handvol ongezouten notenmix

Nu ik train ong 4 & 5 x per week , cardio en krachttraining.Ik pak NIETS van supplementen en ben dit ook niet van plan aangezien ik medicatie pak ( isotetetrione of zo iets ) en dit mag niet gecombineerd worden.

Dus mijn vraag is is dit genoeg en ja ik wil momenteel afvallen en proberen dat vet om te zetten in spieren.

Ik ben 1.83 L weeg 80.5 and heb 26.5% bodyfat.

zet het ff in een excel sheet
    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Richt je niet op sfvallen maar spiermassa asnzetten, daarmee gaat je vet% vanzelf omlaag en bouw je ook spier op, moet minstens 10% af.
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Je kan , vet niet omzetten in spier..

kcal behoefte uitrekenen (google) Van die totale kcal is het een aardige norm dat je 40% van je kcal uit eiwitten haalt 40% uit koolhydraten en 20% uit vet. Dus probeer dat zo in te delen, eet op onderhoud of iets eronder als je wilt afvallen en gewoon flink hard gaan trainen.
        Ik zat vorig jaar op een beetje dezelfde stats als jou 27% op 1.84 en nu onder 11 dus alles is mogelijk zolang je de discipline er voor aanhoud!

Verwacht alleen niet dat je er over 3 maanden bij loopt als een gespierde spijker. That's not gonna happen
        Broomstick_bodybuilding op insta
        F#CK heavy weights

Comment

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X