Eet ik genoeg ? (2) vorige klopte niet.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eet ik genoeg ? (2) vorige klopte niet.

Hey jongens ik heb nieuwe topic gemaakt en kon hem blijkbaar niet deleten , nu heb ik mijn eetschema in een excell sheet gezet zodat het duidelijk is voor iedereen.
    Het fruit dat je ziet wissel ik af met ananas en soms ook aarbeien , en de rijst afwisselend met aardappelen en quinoa.De groenten zijn natuurlijk ook iedere x anders.

Mijn trainingsdagen zijn momenteel

Zondag : borst biceps en benen
    Maandag : Schouders triceps en rug
    Dinsdag : zie maandag
    Donderdag: zie dinsdag
    Vrijdag:zie maandag

Nu heb ik gozer in men fitness schema laten samenstellen voor full body training omdat ik maar niet echt vooruitging.

Dus wat denken jullie is dit genoeg , te weinig? Wat moet of kan er bij?

Shakes pak ik momenteel niet omdat ik aan medicatie zit voor mijn huid en mag niet in combinatie met shakes genomen worden.

ALLE TIPS ZIJN WELKOM !!

Je hebt er al 20g eiwit vet en koolhydraten bij gesmokkeld. Door de 2 testen.
    Verder, wat is je onderhoud?
    Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

Je kan ook op je behoefte gaan zitten en gewoon goed trainen.
      Hard work Pays off!

Comment

Originally posted by Prime View Post
        Je hebt er al 20g eiwit vet en koolhydraten bij gesmokkeld. Door de 2 testen.
        Verder, wat is je onderhoud?
        wat bedoel je met onderhoud ken er eerlijk gezegd niet super veel van

Comment

1763 calorieën. Wat denk je zelf? Het 12 jarige broertje van mijn vriendin krijgt nog meer calorieën binnen dan jij. Hoeveel weeg je, wat is je vetpercentage en wat wil je bereiken?
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ja dit was een eetschema die ik van men fitness kreeg volg het nu ong +- 6 maanden en ben toch al wat afgevallen maar heb nu nog een redelijk buikje en dat wil ik weg en terwijl ook massas opbouwen.

Ik weeg 80kg 26.5% BF

Comment

Dan is 1763 kcal echt te weinig. Ik denk dat je ook spiermassa kwijt bent. Goede fitness waar je traint zeg..
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

ja ik heb ook dat gevoel dat ik kwijt ben heb onlangs operatie ondergaan en heb 2 maanden getraind daarachter merkte ik toch wel dat men armen seriues magereder geworden zijn maar weet iemand wat ik kan bijvoegen bij mijn schema?

Comment

Whaha, je trainer faalt volgensmij best hard,, ik ben 17 jaar weeg nog maar net 59 kg en heb een fat percentage van 12.5% en ik heb een onderhoud van 2508,, jij bent 80 kg 26.5% bf en hoelang ben je? dan moet jij zwz wel rond de 2500 zitten ;D

Comment

Originally posted by arturiano View Post
                    Whaha, je trainer faalt volgensmij best hard,, ik ben 17 jaar weeg nog maar net 59 kg en heb een fat percentage van 12.5% en ik heb een onderhoud van 2508,, jij bent 80 kg 26.5% bf en hoelang ben je? dan moet jij zwz wel rond de 2500 zitten ;D
                    Ik ben 1.83 maar normaal dronk ik ook shakes en dan zat ik ook rond de 2300-2400 maar nu ik dat niet pak seriues minder natuurlijk zal het wel nog x vragen aan men trainer anders hoe en wat tenzij nog mensen goeie tips hebben.

Comment

En hoe oud ben je?

Comment

Ik heb je calorie behoefte uitgerekent via je vet percentage en gewicht, je onderhoud was alleen al 2548 dus 1700 is veel te laag, 1 daar val je teveel me af, je spieren gaat als een gek omlaag, je trainingen hebben geen enkele zin, en je gaat vanzelf aankomen omdat je metabolisme steeds trager gaat werken,

En dan weet ik ook nog niets eens of dit de goeie methode was als ik je leeftijd heb kan ik het met methode 1 berekenen en dan kom je volgensmij uit op 2500-3000

Comment

ik ben 22

Comment

Ja je onderhoudt met methode 1 met leeftijd en al is 2987 calorieen en jij hebt 1700 dat is echt teweinig man Je moet 100% veel meer gaan eten

Comment

damm dat is idd veel te weinig ik zou eerlijk gezegd niet meteen weten wat ik nog zoveel kan meteen bijvoegen bij men eten zit op sommige momenten toch redelijk vol

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X