Hello Peepz,
Eerste post hier en heb meteen wat hulp nodig. Ik ben 1.53 en weeg nu 59kg
Ik ben in 1 jaar tijd al 28 kg kwijtgeraakt.
Dit door middel van 5x per week intensieve HITT training en wat 'gezonder eten. (nog niet eens echt erop letten)
Ik merk nu dat ik aankom ook al hou ik dit vast.
Is het voornaam dat ik meer kracht training ga doen wil ik nog meer afvallen en strakker worden?
Merk namelijk dat ik wel dunner ben in omvang, maar niet strakker.. Lichtelijk overtollig vel.
Wat is dan het beste schema voor mij om mee te beginnen?
Ook heb ik hulp nodig bij mijn voeding.
Hier een kort overzicht van wat ik eet: (ik werk en leer dus vandaar de handige snacks enz.)
- S'ochtens altijd havermout, griekse yoghurt of eiwit shake met water
- Tussendoor een stuk fruit (appel,kiwi, banaan) of een stuk komkommer
- Lunch meestal klein bakje magere kwark, soepje en 2 boterhammen (spelt) met kip of kalkoen
(soms ook een volkoren wrap met kip, of wanneer tijd; zelgemaakte suhsi)
- Tussendoor handje noten of liga koek
- Avond eten hangt er vanaf wat er thuis gemaakt wordt.
Woon nu nog thuis en hier thuis zijn ze niet van het sporten, gezond eten enzovoorts.
Ze proberen er wel reking mee te houden en meestal is het ook volkoren pasta, volkoren rijst enz.
1 vuistje, rijst pasta of dergelijke
1 vuist vlees of vis
rest aanvullen met groenten
S'avonds tussendoor; of niets, of yoghurt (wanneer smiddags niet gehad) of een stuk fruit.
Enige aanvulling of opmerkingen zijn altijd welkom.
Ik baal er van dat ik zoveel ben afgevallen en nu aan het aankomen ben terwijl ik het gewoon op peil hou.
Bij voorbaat dank!
Eerste post hier en heb meteen wat hulp nodig. Ik ben 1.53 en weeg nu 59kg
Ik ben in 1 jaar tijd al 28 kg kwijtgeraakt.
Dit door middel van 5x per week intensieve HITT training en wat 'gezonder eten. (nog niet eens echt erop letten)
Ik merk nu dat ik aankom ook al hou ik dit vast.
Is het voornaam dat ik meer kracht training ga doen wil ik nog meer afvallen en strakker worden?
Merk namelijk dat ik wel dunner ben in omvang, maar niet strakker.. Lichtelijk overtollig vel.
Wat is dan het beste schema voor mij om mee te beginnen?
Ook heb ik hulp nodig bij mijn voeding.
Hier een kort overzicht van wat ik eet: (ik werk en leer dus vandaar de handige snacks enz.)
- S'ochtens altijd havermout, griekse yoghurt of eiwit shake met water
- Tussendoor een stuk fruit (appel,kiwi, banaan) of een stuk komkommer
- Lunch meestal klein bakje magere kwark, soepje en 2 boterhammen (spelt) met kip of kalkoen
(soms ook een volkoren wrap met kip, of wanneer tijd; zelgemaakte suhsi)
- Tussendoor handje noten of liga koek
- Avond eten hangt er vanaf wat er thuis gemaakt wordt.
Woon nu nog thuis en hier thuis zijn ze niet van het sporten, gezond eten enzovoorts.
Ze proberen er wel reking mee te houden en meestal is het ook volkoren pasta, volkoren rijst enz.
1 vuistje, rijst pasta of dergelijke
1 vuist vlees of vis
rest aanvullen met groenten
S'avonds tussendoor; of niets, of yoghurt (wanneer smiddags niet gehad) of een stuk fruit.
Enige aanvulling of opmerkingen zijn altijd welkom.
Ik baal er van dat ik zoveel ben afgevallen en nu aan het aankomen ben terwijl ik het gewoon op peil hou.
Bij voorbaat dank!
Comment