moodswings en shizzle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• moodswings en shizzle

Hey vraagje!

Zit nu bijna 4 weken in de cut en begin echt moodswings en honger als een paard te krijgen :s
    Doe al 4 weken exact hetzelfde voedingsschema, maar de laatste paar dagen slaat echt suikertekort toe 1-2 x per dag. En geloof me ik ben dan echt niet te genieten... word daardoor ook veeeel moeilijker om niet te cheaten. En ik wil deze cut minstens nog een maand volhouden.

Dus is dit gwn een fase die je moet uitzitten? Zoja hebben jullie tips om door die moodswings heen te komen.... of zit ik te ver onder mijn onderhoud? (Onderhoud is 2355 kcal en ik zit meestal tussen de 1800-1950)

Groetjes

Er bestaat niet zoiets als suikertekort. Uiteindelijk wordt alles glucose. Wat je kan doen als je vaker honger hebt is een shitload rauwkost vreten. Vult goed en heeft vrijwel geen kcal
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sorry geen suiker tekort, bedoelde meer dat mijn suikerspiegel laag is dan. Dus word helemaal slap en fucking chagerijnig.

Thanks voor de tip maar het punt is dat het bijna altijd gebeurt nadat ik mijn shitload aan sla heb gegeten (which I hate....) dus ik gok dat rauwkost weinig voor me gaat doen helaas

Comment

Ik eet nu ook 1800 kcal, heb er eigenlijk vrij weinig last van. Voel me alleen wat zwakjes.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ik heb ook geen problemen als ik rond de 2k eet, ik zorg dan wel voor 200 gr koolhydraten en dan gaat t prima, maar is persoonlijk I guess
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

ik denmk dat je idd te laag zit en wellicht wat verkeerd eet, probeer vooral trage kh te eten.

Comment

Okay thanks all! Ik ga even speuren in mijn voedingsschema en eventueel mijn sla maaltijd vervangen door trage koolhydraten. Kijken of het werkt.... denk dat ik dan automatisch ook iets hoger in kcal uitkom.

Of misschien kijken of het helpt als ik van beleg switch? Want ik eet 2 uur voor en na de sla 2 bruine broodjes.

Andere tips blijven welkom

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                Ik eet nu ook 1800 kcal, heb er eigenlijk vrij weinig last van. Voel me alleen wat zwakjes.
                not srs

Comment

Originally posted by Jurvg View Post
                  not srs
                  Vertel eens.
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

1800kcal nocerino?? Das toch veels te weinig man..

Comment

Originally posted by quibus View Post
                      1800kcal nocerino?? Das toch veels te weinig man..
                      Eet ik ook als ik vet% kwijt wil hoor (1800-1900).. de 1 heeft nou eenmaal hoger onderhoud dan de ander.

Comment

Ja snap ik lijkt me gewoon zo weinig.

Comment

verschilt per doel en duur. 1800 is prima te doen, hangt er helemaal vanaf hoe je dit indeelt. kh's schrappen geeft veel ruimte voor andere aspecten welke lager in kcals zitten p/100gr bijv.
                          - MKLP

Comment

Originally posted by MKLP View Post
                            verschilt per doel en duur. 1800 is prima te doen, hangt er helemaal vanaf hoe je dit indeelt. kh's schrappen geeft veel ruimte voor andere aspecten welke lager in kcals zitten p/100gr bijv.

Onzin ! Zal eerlijk toegeven dat ik niet tot in de puntjes alles van voeding weet maar wel dat het met je activiteitsfactor te maken heeft..

1800 kan een persoon met zwaar werk en paar x per week sport gewoon niet op draaien ! Punt

En nocerino moet je niet serieus nemen... komt alleen maar bullshit uit diie jongen

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
                              Onzin ! Zal eerlijk toegeven dat ik niet tot in de puntjes alles van voeding weet maar wel dat het met je activiteitsfactor te maken heeft..

1800 kan een persoon met zwaar werk en paar x per week sport gewoon niet op draaien ! Punt

En nocerino moet je niet serieus nemen... komt alleen maar bullshit uit diie jongen
                              Prachtig dit, meer, meer!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X