Protein dieet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Protein dieet

hallo ik heb namelijk van een vriend gehoord da een protein dieet zeer goed resultaen geeft ma kan iemand me zeggen hoe zo een schema in mekaar zit want ken daar namelijk niks van ben een maand bezig met krachttraining bv waneer ik die zou moeten in nemen en hvl en wat ....

alvast bedankt voor julie help

Zal ik jou eens een heel belangrijke tip geven die je voor de rest van je leven in een heleboel situaties zal kunnen gebruiken? Hier komtie: Als je mensen om hulp of advies vraagt, zorg er dan voor dat de drempel om jou te helpen zo laag mogelijk is. Dus niet binnen één minuutje een ondoordachte woordenbrei op een forum gooien en verwachten dat iedereen staat te springen om jou even te mogen helpen, maar gewoon zelf eens dingen opzoeken (en dat ook laten merken). Alle relevante informatie geven en last but not least: maak er een leesbare tekst van. Ik denk niet dat er iemand is die zich na het lezen van dit stukje plat-brabants zonder interpunctie geneigd voelt om je te helpen.
    Ik doe een gok

Comment

Zeg maar hoe groot je bent en hoeveel je weegt en ik flans een schema in elkaar.

Oh wacht nee toch niet. Doe zelf eens wat research en lees de sticky topics door. Met de informatie die daar in staat zou je genoeg kennis moeten hebben om zelf een voedingsschema in elkaar te zetten.
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X