vet rond buikstreek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vet rond buikstreek

Beste Mensen,

Ik zit met het volgende probleem. Ik train nu al een tijdje fanatiek (4x per week krachttraining en 2x per week cardio). Ik ben erg tevreden met mijn vooruitgang. Ik ben alleen erg ontevreden over mijn vooruitgang rond de buikstreek. Het lijkt of ik overal vet verlies en spieren ontwikkel, behalve rond mijn buikstreek (buik en heupen). Ik weet dat plaatselijk vet verliezen door bijvoorbeeld buikspieren oefeningen niet werkt. Toch train ik buikspieren wel elke dag. Om vet te verbranden train ik 2x per week onderlichaam en doe ik 2x per week cardio. Qua voeding eet ik veel eiwitten en weinig koolhydraten. Misschien is kcal-inname wel wat hoog door te veel te eten. Er blijft helaas veel vet zitten bij de heupen en buik. Heeft dit mijn hormonenproductie te maken ofzo? Heeft iemand tips? Is een goede fatburner een oplossing?

Dank alvast voor een reactie.

Dat is gewoon het vet dat er als laatste afkomt, dus je moet echt structureel je vetpercentage verlagen wil je daar op een gegeven moment vet vanaf zien gaan.

Verder is het genetisch bepaald waar je vet vaak als eerste weggaat.

Algemene probleem gebieden van de man qua vet zijn; buik, onderrug, heupen.
    "Straight outta gym"

Comment

elke dag buik spieren trainen is zeker niet nodig.
      want die hebben net als elke andere spier groep ook rust nodig,
      en vet verliezen kost gewoon tijd en je voeding moet goed zijn,
      en cardio misschien naar elke training 30min. zo dat je in plaats van 2x naar 4x cardio gaat.
      verder zou ik is in de stickys kijken staat veel over voeding en training schema's
      Daar boven op de berg

Comment

Ik zal het voor je oplossen. Je moet je vetpercentage verlagen. Dat heeft niks te maken met hoeveel cardio je doet of hoeveel eiwitten je eet maar des te meer met het creëeren van een negatieve energiebalans. Dus meer verbranden dan je binnenkrijgt.

Buikvet is overigens voor de meeste mensen een issue maar om het simpel te formuleren, je bent gewoon nog wat te dik
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by mohwhip View Post
          elke dag buik spieren trainen is zeker niet nodig.
          want die hebben net als elke andere spier groep ook rust nodig,
          en vet verliezen kost gewoon tijd en je voeding moet goed zijn,
          en cardio misschien naar elke training 30min. zo dat je in plaats van 2x naar 4x cardio gaat.
          verder zou ik is in de stickys kijken staat veel over voeding en training schema's
          Is dit een gedicht?

Comment

lijkt het wel op agja:P
            Daar boven op de berg

Comment

Bedankt voor jullie tips!

Mijn vetpercentage zal omlaag moeten. Ik ga meer verbranden dan binnen krijgen.

Comment

Originally posted by Herweijer1986 View Post
                Bedankt voor jullie tips!

Mijn vetpercentage zal omlaag moeten. Ik ga meer verbranden dan binnen krijgen.
                Ik zou persoonlijk een plan van aanpak maken

Comment

Kan best frustrerend zijn. Inderdaad maak een goed plan, meet (bijvoorbeeld nek-taille meting) en weeg goed. Minder je calorieën op rust- & op cardiodagen. Wees matig met minderen. Je kunt altijd nog méér minderen. Als je te hard gaat verlies je onnodig veel spiermassa. Check (zoals reeds gezegd) de stickies.
                  2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                  14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                  25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X