Trainingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainingschema

Beste lezers,

In ben nu bijna 3 weken aan het cutten, maar heb nog niet echt resultaat geboekt als ik zo naar mijn buik kijk ( waar het vet vooral zit ) ik zit nu op een vetpercentage van 19,8 procent'.
    Aankomende week zal ik mijn vet percentage opnieuw meten na 4 weken.

Ik heb gedurende 3 weken alleen schoon voedsel gegeten op 2 dagen na ( kan denk ik geen kwaad).
    Ik trainde gedurende 3 weken met na elk trainingsdag een dag rust. ( geen cardio ) maar alleen krachttraining die uit supersets bestaan.

Om een stapje verder te gaan wil ik nu als volgt traininen.

Maandag: rust
    Dinsdag:borst en rug
    woensdag: Kickboxen intensief vooral conditie
    Donderdag: rust
    Vrijdag: Benen
    Zaterdag: rust
    Zondag: Armen en schouders.

Wat vinden jullie ervan?

Alle reacties zijn welkom.

Dubbel!
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Wat bij mij wel geholpen heeft is het volgende: je doet 3 sets van 1 oefening op de volgende manier : 1set van 8-12 hh en dan halveer je het gewicht en doe je het max aantal reps dat je kunt. 1 minuut rust en dan weer. En dat dan 3 x.
      Van op deze manier trainen ben ik wel droger geworden.

Comment

Originally posted by Pamela72 View Post
        Wat bij mij wel geholpen heeft is het volgende: je doet 3 sets van 1 oefening op de volgende manier : 1set van 8-12 hh en dan halveer je het gewicht en doe je het max aantal reps dat je kunt. 1 minuut rust en dan weer. En dat dan 3 x.
        Van op deze manier trainen ben ik wel droger geworden.
        Jij bent niet droger geworden door deze manier van trainen.

Leg maar even uit wat er precies gebeurd waardoor jij denkt dat je hierdoor droger bent geworden.

Comment

Waarschijnlijk ben je toen ook tegelijk samen met een ander voedingsschema begonnen.

Vroeger zeiden ze dat je veel meer herhalingen met lichter gewicht moest doen om 'droog te trainen',maar dat is redelijk achterhaald.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Nee niet echt. At gewoon hetzelfde.
            Het ging erom dat je dan met die 8/12 herhalingen je spieren vermoeide, vervolgens met die lichte max reps je spueren extra liet verzuren met als gevolg supercompensatie dus meer spieropbouw en meer spiermassa betekent een hoger basaalmetabolisme.

Zo is het mij verteld.

Comment

Originally posted by Pamela72 View Post
              Nee niet echt. At gewoon hetzelfde.
              Het ging erom dat je dan met die 8/12 herhalingen je spieren vermoeide, vervolgens met die lichte max reps je spueren extra liet verzuren met als gevolg supercompensatie dus meer spieropbouw en meer spiermassa betekent een hoger basaalmetabolisme.

Zo is het mij verteld.
              Verzuren= dus ophoping van melkzuur in de spieren en een tekort aan zuurstof. Dus heeft niet zoveel te maken me supercompensentatie en is ook geen teken van meer spierschade.

Je moet oppassen met wat mensen je vertellen.

Comment

Je beschadigd ze toch een beetje waardoor die supercompensatie optreedt ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X