Gewicht schommeling

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gewicht schommeling

Best bodynet leden.

ik ben sinds 3 weken aan het cutten.
    Ik volg sinds het begin van de cut het ub/lb trainingschema van dyno,En doe daarbij 3 keer in de week een hitt training van 25 minuten.

ik heb een eigen voedingschema en daar houd ik me al 6 maanden exact aan.
    Mijn onderhoud ligt op 3300 kcal Ik bulkte op 3600 kcal en nu cut ik op 2800 kcal.
    mijn e/v/k verdeling is 255 70 280
    Zelf ben ik 81 kg 1.90m vp geschat op 15%
    heb een actief beroep.

Waarom schommelt mijn gewicht dan zo erg?
    Iedereen weet dat je 1a2 kilo vocht verliest de eerste week(en).
    zou dit telkens terug komen?

1 okt 81.4 begin.

7 okt 80.4
    8 okt 81.1
    9 okt 81.0
    10 okt 81.0
    11 okt 81.0
    12 okt 80.4
    13 okt 80.5
    14 okt 80.5
    15 okt 81.4
    16 okt 81.1
    17 okt 81.4
    18 okt 81.3
    19. Okt 80.0

ik heb niet de mogelijkheid om m'n vetpercentage te laten meten ,op de Weegschaal na dan maar die vertrouw ik voor geen meter.
    heb vandaag dus maar even m'n omtrek gemeten.

Gewoon een kwestie van even doorgaan en afwachten?
    of moet m'n lichaam wennen aan het minder eten.
    Of verlies ik vet en weinig spier?
    Een doel zonder een plan is slechts een wens.

Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.

Wat een vraag zeg, verlies ik weinig spier?
    Wil jij spieren verliezen dan?

Als jij elke dag op de weedschaal wil gaan staan, flikker dat ding dan weg of zover als je hem kan zien.
    Kijk naar jezelf in de spiegel, en zie wat er gebeurd.
    Dit wat je hier ziet mag geen schommeling in gewicht heten kerel, dit is verschil in vocht wat je meedraagt.

Comment

Weeg je altijd op hetzelfde moment en onder dezelfde omstandigheden?
      Verder zou ik me niet blindstaren op een weegschaal. Iedere dag wegen is onnodig. De spiegel/foto's zegt meer. Één keer per week op een vast moment opstaan en naar de wc gaan en dan wegen. Dat wordt meestal aangeraden.
      Ik doe een gok

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
        Wat een vraag zeg, verlies ik weinig spier?
        Wil jij spieren verliezen dan?

Als jij elke dag op de weedschaal wil gaan staan, flikker dat ding dan weg of zover als je hem kan zien.
        Kijk naar jezelf in de spiegel, en zie wat er gebeurd.
        Dit wat je hier ziet mag geen schommeling in gewicht heten kerel, dit is verschil in vocht wat je meedraagt.
        haha nee natuurlijk niet.

de reden dat ik dit elke dag deed was om te kijken of ik goed begon met de cut en zo wekelijks een gemiddelde kon berekenen.

en ja dit is elke ochtend na het pissen.

Dus al met al, gewoon dit even aanhouden ?
        of moeten er toch veranderingen worden gemaakt.

Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.

Comment

De schommelingen zijn niet erg groot. In mijn geval schommelt het meer. Niks om je druk over te maken.
          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
            De schommelingen zijn niet erg groot. In mijn geval schommelt het meer. Niks om je druk over te maken.

Ah ah mooi om te horen dat ik niet de enigste ben
            dan houd ik m'n eetschema gewoon nog aan.
            ik meet en weeg ik over een tijdje wel weer.

Comment

Zou heel wat kh schrappen en vervangen voor vetten, tevens wat eet je. ,misschien kan je hier ook nog winst behalen

Comment

Originally posted by Protasius View Post
                Zou heel wat kh schrappen en vervangen voor vetten, tevens wat eet je. ,misschien kan je hier ook nog winst behalen
                Sorry voor de late reactie.

momenteel heb ik even een aangepast schema.
                M'n werkgever belde dat er even geen werk was dus dan beweeg ik een aanzienlijk stuk minder.
                Als ik werk zou ik alleen wat meer boterhammen eten.

ontbijt 9:00
                30 gr whey
                50 gram Brinta + melk

12:00 100 gram makreel

15:00 150gr tonijn
                50 gr cashewnoten.

18:00 rijst met kip en groenten en een beetje olijfolie natuurlijk.

20:00 whey shake
                op kt dagen een banaan

23:00 250 gr kwark

dan kom ik op trainingsdagen uit op een verdeling van :
                Kcal 2200
                ei: 251
                vet 60
                kh: 202

het is nu precies 30 dagen geleden dat ik begon en ben 2.2 kg lichter.
                en de vp functie op de Weegschaal gaf vorige maand 15/16 aan en nu 13/14.
                ik kan dit helaas niet precies meten , maar het is iniedergeval een indicatie dat ik omlaag ga.

Tot zo ver gaat het toch aardig naar m'n zin, het doel is 10%.
                Zou ik de laatste weken de Brinta kunnen vervangen door cornflakes? Dit scheelt namelijk 45 kh.

Comment

Ligt er aan welke cornflakes je neemt.
                  De meeste zitten vol met suiker en zout,daar moet je wel goed op letten.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Die vp functie op de weegschaal is niet betrouwbaar, dat weet je hopelijk?

Comment

Originally posted by Jason91 View Post
                      Die vp functie op de weegschaal is niet betrouwbaar, dat weet je hopelijk?
                      Ja dat weet ik
                      Ik citeer: ik heb niet de mogelijkheid om m'n vetpercentage te laten meten ,op de Weegschaal na dan maar die vertrouw ik voor geen meter.

en ik kan dit helaas niet precies meten, maar het is een indicatie dat ik omlaag ga.

voor zover ik kan lezen 90% mais 3 gr suiker per bakje van 30 gram.
                      en zout staat nooit ergens op. Ze proeven iniedergeval niet zout haha.

Comment

mais = 80% koolhydraten ofzo met naar ik meen ook een behoorlijk deel suikers, oftewel......

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                          mais = 80% koolhydraten ofzo met naar ik meen ook een behoorlijk deel suikers, oftewel......

Als lis je een kolf eet tikt dat wel aardig aan denk ik zo Voedingswaarde Mais - koolhydraten, calorieën & vetten |Voedingswaardemeter

maar op de verpakking van de cornflakes staat dus 20/25 kh dus dat valt opzich nog mee als ontbijt.

Comment

Originally posted by Remons View Post
                            ik kan dit helaas niet precies meten , maar het is iniedergeval een indicatie dat ik omlaag ga.

Dus je bent ongeveer 2% in vetpercentage gezakt bij ongeveer 80 kg? Dat is zo'n 1.6 kg aan vet. Dus je bent ook 0.6 kg vetvrije massa kwijtgeraakt in 1 maand (2.2 - 1.6). Dat is natuurlijk een beetje jammer.

Comment

Originally posted by Remons View Post

Dus je bent ongeveer 2% in vetpercentage gezakt bij ongeveer 80 kg? Dat is zo'n 1.6 kg aan vet. Dus je bent ook 0.6 kg vetvrije massa kwijtgeraakt in 1 maand (2.2 - 1.6). Dat is natuurlijk een beetje jammer.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X